فرماندار کرمانشاه گفت: ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابی کرمانشاه فعالیت دارند.
کد خبر: ۴۲۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 18 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،فضل‌الله رنجبر با بیان اینکه عوامل اجرایی از نیروی انتظامی، فرمانداری و سایر ارگان‌های دیگر هستند اظهار داشت: 10 هزار نفر عوامل اجرایی در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابی کرمانشاه فعالیت دارند.

فرماندار کرمانشاه گفت: 727 شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمانشاه دایر است که 450 شعبه در خود شهر کرمانشاه قرار دارد.

رنجبر از 14 صندوق سیار در کرمانشاه خبر داد و افزود: این صندوق‌های سیار در بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و برخی اماکن خارج از شهر اقدام به جمع‌آوری آرا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از ساعت 8 صبح امروز تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی تعطیل و ممنوع شده است، بیان کرد: این ستادها حق هیچ‌گونه فعالیت تبلیغی نداشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شدت با آنها برخورد می‌شود.

فرماندار کرمانشاه از تحویل صندوق‌های اخذ رأی از صبح امروز به نمایندگان فرمانداری‌ها خبر داد و افزود: این صندوق‌ها از 7 صبح 29 اردیبهشت در شعب اخذ رأی در محل شعبه‌ها مستقر خواهد شد.

رنجبر با بیان اینکه 270 نفر برای شورای شهر کرمانشاه به رقابت خواهند پرداخت، عنوان کرد: تا این لحظه 51 نفر از حوزه کرمانشاه و 4 نفر از حوزه ماهیدشت و کوزران انصراف 
خود را اعلام کرده‌اند.

وی با اعلام آمادگی کامل شهرستان کرمانشاه برای برگزاری انتخابات گفت:‌ برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های لازم و اساسی برای برگزاری انتخابات پرشور و گسترده در کرمانشاه انجام شده و انتظار می‌رود شاهد حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات در پای صندوق‌های رأی باشیم.

فرماندار کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز صبح به پایان رسیده است تقاضا داریم نامزدها به قوانین و مقررات توجه لازم را داشته باشند تا شاهد نابسامانی در این حوزه و سلب اعتماد عمومی نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار