مراد علی تاتار در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت:برای برگزاری انتخابات مشکلی نداریم، و امروز با عوامل هیات های اجرایی و نظارتی انتخابات، بازرسان، نظارت کاربران و نمایندگان فرمانداران جلسه ی توجیهی برگزار و برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل ایجاد شده است.
کد خبر: ۴۲۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 18 May 2017
 مراد علی تاتار امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: عوامل اجرایی برای برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر روستا، آمادگی لازم را دارند و ما در سطح شهرهای کرند ۱۰ شعبه، ریجاب ۶ شعبه و در گهواره ۴ شعبه برای اخذا آرای مردم تدارک دید ایم.
 
وی خاطر نشان کرد:در بخش مرکزی برای  ۲۶ روستا صندوق جمع آوری آرا ارسال خواهد شد که ۱۶ صندوق شهری نیز برای این کار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در بخش گهواره ۵۷ صندوق رای به منظور اخذ آرا در نظر گرفته شده که شامل ۳۳ صندوق روستایی و ۴ صندوق شهری است، ادامه داد: در سطح روستا های بخش مرکزی و روستا های گهواره ، در بخش شورای روستا۷۳ شعبه داریم.

فرماندار شهرستان دالاهو در ادامه اظهارداشت: در شهر کرند ۲۶ نفر از کاندیدهای پنجمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تایید صلاحیت شده اندکه این آمار در گهواره ده نفر و در شهر ریجاب ۲۱ نفر است.

تاتار بااشاره به اینکه در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر روستا بیشتر ثبت نام کنندگان تایید صلاحیت  و دو نفر رد صلاحیت شده اند ، افزود: در سطح سه شهر ( کرند، ریجاب، گهواره) مقدمات برگزاری دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار