جلسه توجيهي آموزشي سياسي فرماندهان پاسگاه های پلیس راه استان با موضوع انتخابات با حضور رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 18 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین "سید ابراهیم حسینی" در جلسه توجيهي آموزشي سياسي فرماندهان پاسگاه های پلیس راه استان که در سالن جلسات ستاد این پلیس برگزار شد، با تاکید بر آمادگي همه جانبه پليس براي تأمين امنيت انتخاباتی در خور شأن نظام اسلامي و مردم فهيم، گفت: برنامه ريزي دقيق و كامل براي برقراري امنيت و فراهم كردن زمينه حضور حداكثري مردم در انتخابات صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: انتخابات در هر کشوري يکي از مهمترين رويدادهاي سياسي محسوب مي شود که در 29اردیبهشت ماه شاهد این رويداد بسيار مهم، سرنوشت ساز و حساس در کشور خواهيم بود، لذا حفظ نظم و امنيت اين رويداد سياسي بزرگ نيازمند داشتن روحيه و انگيزه و توان بالای خدمتي و نیز مقابله با هر گونه بی قانونی و انحراف به دور از گرایشات سیاسی و جانبداری از افراد و گروه ها خواهد بود.

در ادامه این جلیسه سرهنگ سمائی رئیس حفاظت اطلاعات انتظامی استان، وظیفه پلیس در امر انتخابات را اجرای قانون و امنیتی پایدار عنوان کرد و افزود: فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه آمادگی کامل را دارد تا به یاری خداوند انتخاباتی پرشور در امنیتی مطلوب با مشارکت حداکثری آحاد مردم برگزار کند و برگ زرین دیگری در تاریخ این انقلاب ماندگار شود.

در خاتمه سرهنگ شیری رئیس پلیس راه استان نیز از آمادگی این یگان در راستای تامین امنیت انتخابات در کنار سایر عوامل اجرایی در سطح استان خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار