فرماندار دالاهو با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آنها استکبار جهانی انتخابات ما را رصد می‌کنند، بر لزوم حضور پرشور در انتخابات پیش رو تاکید کرد.
کد خبر: ۴۲۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 18 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مرادعلی تاتار در آستانه برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، با اشاره به لزوم حضور پرشور در انتخابات، اظهار کرد: ما دشمنان زیادی در دنیا داریم که همواره در پی بهانه‌ای برای توطئه چینی علیه نظام بوده و یکی از مهمترین دستاوردهای حضور حداکثری در انتخابات و در حوزه سیاست خارجی این است که توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

تاتار با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: حضور پرشور مردم درمناسبت‌های ملی و مذهبی همواره دشمنان را مایوس کرده است.

فرماندار دالاهو ادامه داد: از دستاوردهای شرکت در انتخابات در حوزه سیاست داخلی می‌توان به ایجاد وحدت و همبستگی ملی بیشتر در کشور اشاره کرد.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آنها استکبار جهانی انتخاب را رصد کرده و همواره در تلاشند تا بگونه‌ای وانمود کنند مردم از نظام دلسرد شده‌اند که حضور پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات پیش رو مشت محکم دیگری در برابر این یاوه‌گویی‌ها خواهد بود.
 
تاتار در ادامه با بیان اینکه از خیلی وقت پیش مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان دالاهو کلید خورده، اظهار کرد: تمامی مقدمات برگزاری یک انتخابات پرشور چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان فراهم است.

تاتار با بیان اینکه 73 شعبه اخذ رای آرای مردم شهرستان دالاهو را  در روز 29 اردیبهشت ماه جمع خواهند کرد، گفت: از این تعداد  22 شعبه ثابت و 51 شعبه سیار خواهد بود.

تاتار افزود: بیش از 25 هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند.

وی با بیان اینکه تمامی روستاهای با 20 خانوار یا 100 نفر جمعیت واجد برگزاری انتخابات شورای روستا هستند، اضافه کرد: امسال نخستین سالی است که در تمام روستاهای بخش مرکزی و گهواره واجد شرایط انتخابات شورای روستا  برگزار خواهد شد.

تاتار با بیان اینکه اکثر افرادی که برای انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان کاندیدا شده بودند تایید صلاحیت شدند، اضافه کرد: افراد خوب و توانمندی برای شورای شهر در 
این شهرستان پای کار آمده‌اند که امید است مردم با انتخاب سنجیده بتوانند در راستای پیشبرد شهرستان دالاهو مثمر ثمر واقع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار