به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اکثریت قریب به اتفاق مسجدی‌ها در انتخابات 29 اردیبهشت شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 18 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام اسماعیل ، با تاکید بر نقش محوری مساجد در اتفاقات مهم نظام اظهار کرد: مساجد نقش مهمی را چه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دیگر عرصه‌های سرنوشت ساز کشور در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرده اند، تا آنجا که انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز شد.
 
قبادی تاکید کرد: هر موقع مسجدی‌ها پای کار بوده‌اند شاهد موفقیت بوده‌ایم و نمونه‌های بارز آن را در پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس می‌توان شاهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: مسجدی‌ها در همه انتخابات‌ها و عرصه های سیاسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور پررنگ این قشر بوده‌ایم.

قبادی با پیش‌بینی برگزاری با شکوه انتخابات 29 اردیبهشت ماه اظهار کرد: اکثریت قریب به اتفاق مسجدی‌ها در اتفاقات سرنوشت ساز اینچنینی حضور فعال داشته و پیش بینی می‌شود در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور گسترده این قشر باشیم.

وی با بیان اینکه همه مردم باید نسبت به آینده کشور و نظام احساس وظیفه کرده و در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند، ادامه داد: افرادی که با صندوق‌های رای قهرند و قصد شرکت در انتخابات را ندارند خودشان بیشتر از همه ضرر می‌کنند، چراکه تاثیری در نتیجه انتخابات نخواهند داشت.

قبادی با تاکید بر لزوم برگزاری انتخابات با شور و شعور، افزود: باید با حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات به سمت انتخاب کاندیدای اصلح رفت و از این طریق در سرنوشت کشور دخیل بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار