فرماندار کرمانشاه گفت: در کمتر از یک روز مانده به کار برگزاری انتخابات، 55 نفر از نامزدهای شورای اسلامی شهر کرمانشاه از کاندیداتوری انصراف دادند.
کد خبر: ۴۲۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 18 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،فضل الله رنجبر اظهار کرد: از ابتدا 290 نفر برای انتخابات شورای شهر کرمانشاه تائید صلاحیت شدند اما در این یک هفته با انصراف 55 نفر آن ها، تعداد افراد به 235 نامزد رسید.

وی همچنین به پایان یافتن کار تبلیغات انتخاباتی اشاره و اظهار کرد: طرفداران نامزدهای شورای شهر و ریاست جمهوری دیگر حق هیچ گونه تبلیغی را ندارند و در صورت مشاهده موضوع به کمیته تخلفات انتخاباتی ارجاع خواهد شد.

رنجبر با بیان اینکه در این یک هفته گزارش هایی از تخلفات انتخاباتی داشته ایم، افزود: در این راستا برخوردهایی صورت گرفت و مواردی نیز به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادستانی ارجاع شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه در ادامه از اختصاص 727 شعبه اخذ رای به شهرستان کرمانشاه برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات 29 اردیبهشت خبر داد و افزود: از مجموع شعب اخذ رای در نظر گرفته شده برای کل شهرستان، 464 شعبه آن در خود شهر کرمانشاه قرار دارد.

وی یادآوری کرد: از این تعداد نیز 450 شعبه آن ثابت و 14 شعبه سیار است که شعب سیار در مراکزی نظیر بیمارستان ها، پادگان ها و زندان ها آرای افراد را جمع آوری می کند.

رنجبر همچنین از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی و هواداران آن ها خواست تا به شایعاتی که به عناوین مختلف ممکن است در فضای مجازی بخصوص از عصر روز رای گیری 
منتشر ‌شود توجه نکرده و اطلاعات دقیق را از مراجع رسمی دریافت نمایند.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: آمار و نتایج انتخابات تنها از سوی ستاد انتخابات و از طریق مراجع رسمی نظیر صدا و سیما و خبرگزاری ها در قالب اطلاعیه اعلام می‌شود و هرگونه آماری که از سوی افراد یا دستگاه‌ها اعلام می‌گردد فاقد اعتبار است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه تمامی تمهیدات لازم برای انتخاباتی سالم و پرشور اندیشیده شده و امیدوارم مردم بار دیگر با حضور پرشور خود در این عرصه مهم، پاسخ دندان شکنی به دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب بدهند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار