فرماندار قصرشیرین گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای در روز 29 اردیبهشت صحنه نمایش عظیم پیوند و وحدت ملت با آرمان های نظام اسلامی است.
کد خبر: ۴۲۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 18 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، فرامرز اکبری روز پنجشنبه با صدور پیامی ضمن دعوت از قشرهای مختلف مردم شهرستان مرزی قصرشیرین برای حضور گسترده در انتخابات، افزود: روز 29 اردیبهشت ماه مردم ایران اسلامی برگ زرین دیگری از تاریخ این انقلاب را ورق خواهند زد.

وی اظهارکرد: انتخابات همواره در جمهوری اسلامی نماد اقتدار و مهر تاییدی بر جمهوریت و اسلامیت نظام است و مردم با حضور گسترده خود همواره توطئه ها علیه نظام را خنثی کرده اند.

وی بیان کرد: انتخابات متعددی در طول 38 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی برگزار شد و پیروز نهایی این نمایش عظیم دموکراسی، همواره ملت ایران بوده است.

فرماندار قصرشیرین اضافه کرد که انتخابات این دوره با توجه به مسایل و مشکلات موجود در منطقه و دنیا، از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.
ا
کبری اظهارداشت: توسعه کشور با حضور مردم در پای صندوق‌های رای محقق می‌شود و انتخابات حق حاکمیت مردم در اداره کشور و تبلور مردم سالاری دینی است.

وی گفت: در 29 اردیبهشت یک انتخابات و نمایش بزرگ مردم سالاری دینی را باید به جهانیان نشان دهیم زیرا در این روز توجه تمام رسانه های دنیا معطوف به انتخابات در جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که فرآیند انتخابات به روزهای حساس خود رسیده است، افزود: روز جمعه شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه همراه با حضور گسترده و آگاهانه مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات میدانی است که مردم در آن میزان شعور سیاسی، اجتماعی و زمان شناسی خود را نشان خواهند داد و تلاش می کنیم تا انتخاباتی در شان نظام جمهوری 
اسلامی ایران برگزار شود.

وی ابراز امیدواری کرد که میعادگاه تمامی امت اسلامی فردا 29 اردیبهشت در پای صندوق های رای باشد.

دواردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار