رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از اعزام 6 ملی‌پوش معلول کرمانشاهی به اردو در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و گفت: این هیأت با 17 رشته ورزشی متنوع بیشترین سهم در اعزام ورزشکار به تیم‌های ملی در سطح کشور را داشته است.
کد خبر: ۴۲۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 18 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،عزت‌الله پرنیان، اظهار داشت: هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با 17 رشته ورزشی متنوع بیشترین سهم در اعزام ورزشکار به تیم‌های ملی در سطح کشور را داشته است.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان با حضور 21 نفر از 25 اردیبهشت‌ماه تا ششم خردادماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تیم ملی وزنه‌برداری معلولان خود را برای حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی جهان 2017 مکزیک آماده می‌کند، ادامه داد: علی‌رضا ایزدی و صمد عباسی به عنوان نمایندگانی از استان کرمانشاه در این دوره از اردوها زیر نظر علی‌اصغر رواسی به عنوان سرمربی به تمرینات آمادگی خود ادامه می‌دهند.

پرنیان به کسب دو سهمیه در رشته دو ومیدانی برای شرکت در مسابقات 2017 جوانان جهان در کشور سوئیس اشاره و بیان کرد: طاها بیگ‌رضایی در پرتاب نیزه  و اشکان چراغی در پرتاب دیسک برای اعزام به این دوره از رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی از کسب یک سهیمه برای حضور در مسابقات جهانی2017 لندن خبر داد و یادآور شد: مهران نکویی‌مجد در رشته بزرگسالان دو ومیدانی در پرتاب وزنه با رکورد 14 متر و 85سانتی‌متر توانست کسب سهمیه کند.

این مسؤول اضافه کرد: شهلا بهروزی‌راد در رشته قایقرانی برای شرکت در مسابقات جهانی 2017 جمهوری چک که مرداد‌ماه امسال برگزار می‌شود هم‌اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی 
حضور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار