دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: انتخابات در استان کرمانشاه با آرامش و توأم با امنیت برگزار خواهد شد و هیچ مشکلی نداریم.
کد خبر: ۴۲۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 18 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،کرم محمدی ، اظهار داشت: ملزومات و اقلام انتخاباتی به بخشداریها و فرمانداری‌ها تحویل داده شده و آماده برگزاری انتخابات پرشور هستیم.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه انتخابات را نشانه پویایی و نشاط و امید به آینده‌ای بهتر دانست و افزود: مقام معظم رهبری می‌فرماید جمهوری اسلامی ایران بدون رأی، نظر وخواست مردم هیچ است.

محمدی با بیان اینکه حضور پرشور و باشکوه در انتخابات فردا عزت و اقتدار و امنیت کشور را افزایش خواهد داد، گفت: باید در عرصه انتخابات کشور فعال داشته باشیم و فردا حماسه سیاسی دیگری رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: ۹۲۴۸ کاندیدای شوراهای اسلامی در استان کرمانشاه داریم از این تعداد ۸۰۹۸ نفر مربوط به شوراهای روستایی و  ۱۱۵۰ نفر برای ۳۱ شهر و بدست آوردن ۱۶۷ کرسی شورا به رقابت می پردازند.

محمدی با آماده سازی سازی ۱۹۳۴ شعبه اخذ رأی در استان کرمانشاه گفت: از این تعداد ۹۱۳ شعبه شهری و ۱۰۲۱ شعبه روستایی داریم.

وی با تأکید بر اینکه مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات آرام توأم با آرامش و امنیت و قانونی در استان فراهم شده است، گفت: در شهر کرمانشاه ۱۱ کرسی شورا، در شهرهای کنگاور، اسلام آباد غرب و جوانرود هر یک ۷ کرسی و دیگر شهرها ۵ کرسی شورای شهر داریم.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: در ۲۲ روستای استان کرمانشاه کرسی های شورا ۵ نفره است و در مابقی روستاها ۳ نفر است.

محمدی بیان کرد: افراد از قلم خوردگی و ذکر القاب و عناوین همچون دکتر، مهندس و... در برگه های رأی خودداری کنند و فردا برای شرکت در انتخابات شناسنامه همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: در هر شعبه اخذ رأی از ۱۵ نفر به بالا حضور دارند ۵ الی ۷ نفر از  هیئت اجرایی هستند، یک بازرس و نمایندگان فرمانداری و... از افراد مختلف با گرایشات مختلف حضور دارند. 

محمدی بیان کرد: در سیستم انتخاباتی ما نمی شود تقلب کرد و مجموعه افراد انسانهای امینی هستند و مردم اطمینان داشته باشند که همه عوامل برگزاری انتخابات امانت دار هستند.

وی افزود: نمایندگان فرماندار، هیئت بازرسی کشور، هیئت نظارت شوراهای شهر و روستا، هیئت اجرایی در محل شعبه حضور دارند و به تخلفات احتمالی رسیدگی میکنند.

محمدی گفت: تا ۲۹ اردیبهشت باید ۱۸ سال تمام باشد تا امکان شرکت در انتخابات و رأی دادن ممکن باشد.

وی کرمانشاه را از استان‌های دارای امنیت بالای کشور دانست و گفت: شورای تأمین و دستگاههای متولی تدابیر لازم را برای برقراری امنیت در نظر گرفته و اعلام میکنیم که هیچ مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات نداریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار