رئیس ستاد روحانی در استان کرمانشاه از توقف واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی با دستور رئیس جمهور خبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، جلیل صحرایی امروز (27 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دستور رئیس جمهور واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی متوقف شد.

وی توقف واگذاری پالایشگاه کرمانشاه را مطالبه عموم مردم و خصوصا کارکنان پالایشگاه دانست و تاکید کرد: این موضوع را در سفر اخیر رئیس جمهور به استان مطرح کردیم و طوماری که کارکنان پالایشگاه امضا کرده بودند به دست رییس جمهور رسید و پیگیری‌های نهایی منجر به این شد که روند واگذاری پالایشگاه کرمانشاه متوقف شود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که از چند منبع انجام دادیم، این خبر را به طور کامل تایید کردند.

صحرایی گفت: ستاد انتخاباتی آقای روحانی در استان کرمانشاه پیگیر مطالبات عمومی همه اقشار مردم از جمله اهل سنت، اهل حق و ... است و تا به ثمر رسیدن این مطالبات تلاش می‌کند.

وی در ادامه به کنارگیری آقایان قالیباف و جهانگیری از صحنه انتخابات اشاره داشت و تصریح کرد: معتقدم همه آرای آقای قالیباف به سمت رقیب آقای روحانی نخواهد بود و بخشی از این آرا به سمت آقای روحانی است.

صحرایی افزود: معتقدم آقای روحانی از کناره‌گیری آقای قالیباف سود خواهد برد.

رئیس ستاد روحانی در استان کرمانشاه اظهار کرد: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد آقای روحانی با اختلاف زیاد در صدر قرار دارد و امیدواریم در مرحله اول انتخابات به پیروزی قاطع برسد.

وی از اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات هم یاد کرد و ادامه داد: اگر بخواهیم استان کرمانشاه را از مشکلات نجات دهیم باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

صحرایی گفت: مشارکت گسترده مردم می‌تواند توجه مسئولین را جلب کند و بتوانیم از این طریق بهتر پیگیر مطالبات باشیم.

وی تاکید کرد: به علاوه مشارکت گسترده در انتخابات، پشتوانه نظام و کشور است.

رئیس ستاد روحانی در استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه ستاد روحانی در استان کرمانشاه از هیچ فردی در انتخابات شورای شهر حمایت نکرده، افزود: هرگونه شایعه در این خصوص را تکذیب می‌کنیم. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار