نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سخنان دبیرکل حزب مردمسالاری در پاوه دهن کجی به مردم کردو اهل سنت است و در مجلس پاسخ قاطعی به این اظهارات می دهم.
کد خبر: ۴۲۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کردپرس در پی اهانت مصطفی کواکبیان نماینده تهران و حزب مردمسالاری در مجلس شورای اسلامی به شهاب نادری نماینده اورامانات، نادری اعلام کرد: سخنان کواکبیان توهین به مردم کردها و اهل سنت است. به همین دلیل در مجلس نطق قاطعی در پاسخ به حرفهای وی ایراد خواهم کرد و حق استفاده از تذکر اصل ٧٩ را برای خود محفوظ می دانم.

وی گفت : کواکبیان صلاحیت آن که در منطقه اورامانات با حرف های نادرست نماینده اورامانات و مردم آن را مورد عتاب قرار دهد و این بنده هستم که از حقوق قشر مستضعف مردم اورامانات حمایت کرده ام و این مسئله کواکبیان را ناراحت کرده است.

نادری افزود: اقای کواکبیان برای حمایت از روحانی به پاوه آمده و چون می داند خط فکری من به ایشان نمی خورد، این توهین ها را مطرح می کند.

نماینده اورامانات تاکید کرد: این سخنان باطل را پیگیری می کنم. کواکبیان به عنوان نماینده مجلس می بایست ادب نمایندگی و شان نمایندگان حوزه انتخابی را رعایت می نمودند و صرفا از اقوام استفاده ابزاری ننمایند و این روشن است که ایشان درصدد است با این اقدام برای اقای روحانی رای جمع اوری کند. اینها حرف های نادرستی است که کواکبیان مطرح کرده است چون ادعاهایی که وی مطرح می کند مربوط به سال ٩٢ است که بنده نماینده نبوده ام و این گاف بزرگ اصلاح طلب ها و کواکبیان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار