غلامرضا باقری در گفتگو با تابناک:
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت:یکی از عمده مشکلات شهر کرمانشاه وجود مشاغل مزاحم در داخل شهر است که مقدمات خروج آنها فراهم شده است
کد خبر: ۴۲۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 08 May 2017
 غلام رضا باقری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با توجه به وجود این معضل پیگیری مشاغل مزاحم در دستور کار شورا قرار گرفت و محل های پیشنهادی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت احداث شهرک های صنفی اعلام شد 

وی خاطر نشان کرد:مجتمع میدان بار مرکزی و خشکبار واقع در کیلومتر 10 جاده کرمانشاه بیستون جنب پایانه باربری که به مقدار 50  هکتار زمین وقابل توسعه ،کمربند شرقی نرسیده به پلیس راه ماهیدشت اراضی تولطیف که تنها مشکل آن کمبود آب  و الان 72 هکتار که از محل های پیشنهادی است.

باقری تصریح کرد:مکانهای دیگر از جمله جاده کرمانشاه_ سنندج جنبه جهاد نصر سابق که قابلیت توسعه تا 14 هکتار را دارد و در حال حاضر 7 هکتار ،جاده سراب نیلوفر نرسیده به سراب نیلوفر که در حال حاضر محل عرضه دام بوده وبسترآن آماده و قابلیت توسعه تا 16 هکتار را دارد و مساحت آن الان 8 هکتار است.

عضو شورای اسلامی شهر ابراز داشت:تعمیر گاه خودروهای سنگین ( دیزل آباد ) کیلومتر10 جاده کرمانشاه بیستون، پایانه باربری کرمانشاه از از مهمترین مشاغل مزاحم است که 40 هکتار است و قابلیت توسعه نیز دارد. 

 وی اظهار داشت:از مشاغل دیگر که باید جابجا شودایجاد شهرک خودروها ی سبک و یا سایر مجتمع صنفی است که مکان مناسب در کیلومتر13 جاده کرمانشاه بیستون شهرک صنعتی کرمانشاه با شرایط کاملا مناسب که دارای امکانات آب برق گاز و جدول کشی شده و که الان 40 هکتار است وقابلیت توسعه تا 100 هکتار را دارد .

به گفته این مسئول:محدوده انتهای بیمارستان امام رضا علیه السلام  مجتمع مسکونی میلاد شرکت اکوبال ،زمین شهر سالم انتهای جعفرآبادبا  قابلیت توسعه تا ۲۰هکتار که موقوفه ای وقف خاص اداره اوقاف و شهرداری با مساحت ۱۵۰ قطعه آماده و تفکیک شده، آزاد راه بیستون اسلام آباد غرب بعد از سراب قنبر کیلومتر ۴ جاده درود فرامان مالکین اراضی حومه روستای پشت کش سه تار که100 هکتار است از مهمترین مکانهای پیشنهادی برای احداث شهرک های صنفی می باشد.

باقری تاکید کرد:برای ایجاد این شهرکها در مرحله انعقاد تفاهمنامه با سرمایه گذاران هستیم و زمان تکمیل این شرکها بستگی به تفاهم نامه وهماهـنگي لازم با اصناف دارد.
گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار