مانور امداد و نجات تصادفات جاده‌ای با حضور دستگاه‌های ذیربط در شهرستان گیلانغرب برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 08 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  مهر، مانور امداد و نجات تصادفات جاده‌ای با حضور امدادگران هلال احمر، فرمانده مدیریت بحران و دستگاه های ستاد مدیریت بحران امروز دوشنبه در شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

علی رحمان فتاحی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گیلانغرب در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مانور در راستای ارتقاء آمادگی در برابر وقوع تصادفات و سوانح جاده‌ای در شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گیلانغرب  با اشاره به اینکه در هفته هلال احمر برنامه های ارزشمندی در استان و بویژه شهرستان گیلانغرب برگزار شد، افزود: ریاست، کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان در مراسم کوهپیمایی حضور یافتند.

وی بیان کرد: با هدف تجلیل از مقام شامخ شهیدان و تجدید بیعت با آرمانهای  مقام والای امام شهدا در مراسم غبار روبی وعطر افشانی مزار شهدای انقلاب اسلامی، شهدای گمنام شهرستان گیلانغرب با نثار گل به روح پر فتوح شهدا یاد و خاطرات این کبوتران خونین بال را گرامی داشتیم.

فتاحی برگزاری کوهپیمایی امدادگران خواهر و برادر، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه و دیدار با امام جمعه شهرستان گیلانغرب، برپایی ایستگاه صلواتی در مسجد جامع شهرستان گیلانغرب، مانور امداد و نجات جاده‌ای و مسابقه طناب کشی محلی را از دیگر اقدامات این هفته برشمرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار