مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان کرمانشاه از اعزام ۲۸۰ مددجوی زیارت اولی استان کرمانشاه به مشهد الرضا(ع) طی سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 07 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، حسین خدرویسی، از اعزام ۲۸۰ مددجوی زیارت اولی استان کرمانشاه به مشهد الرضا(ع) طی سال‌جاری خبر داد و گفت: کاروان مددجویان اعزامی به مشهد مقدس از میان مادران و دختران زیر پوشش که تاکنون به هیچ سفر زیارتی مشرف نشده‌اند تشکیل شده است.

وی با یادآوری اینکه کاروان مددجویان اعزامی به مشهد مقدس از میان مادران و دختران تحت حمایتی که تاکنون به هیچ سفر زیارتی مشرف نشده‌اند تشکیل شده است، گفت: این مادران و دختران زیارت اولی چهار روز در جوار بارگاه امام رضا(ع) اسکان داده می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در قالب طرح شوق زیارت و با مشارکت و کمک خیران نیکوکار به سفرهای زیارتی اعزام می‌شوند، تصریح کرد: نخستین کاروان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان کرمانشاه در سال 96 نیز در قالب طرح شوق زیارت به سفر معنوی مشهد الرضا(ع) اعزام شده اند.

 وی با بیان اینکه مددجویان اعزامی به سفر معنوی مشهد مقدس در جوار بارگاه امام رئوف(ع) از برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی، تربیتی و اعتقادی بهره‌مند می‌شوند، افزود: این کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی با موضوع سبک زندگی دینی و اسلامی، تربیت فرزندان، تدبیر در امور اقتصاد خانواده و‌... با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

خدرویسی با تاکید بر اینکه تقویت بنیه اعتقادی، دینی و همچنین ایجاد روحیه نشاط معنوی از اهداف برگزاری سفرهای زیارتی کمیته امداد به شمار می‌رود، یادآور شد: حدود دو هزار مددجو در استان سال گذشته به سفرهای زیارتی اعزام شدند که امید می‌رود این تعداد امسال با کمک‌های نیکوکاران به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان کرمانشاه گفت: آن دسته از خیران نیک‌اندیشی که تمایل دارند در طرح شوق زیارت و اجر معنوی سفرهای زیارتی مددجویان سهیم شوند می‌توانند به پایگاه اینترنتی http://shogheziarat.ir/ و یا به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌های استان مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار