مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آغاز به کار اولین جشنواره "غذا و گیاهان بهاری" استان در شهرستان روانسر خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 06 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،جلیل بالایی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری بسیار در منطقه اورامانات، گفت: منطقه اورامانات دارای جاذبه های طبیعی بسیاری است و در کنار آن، شهرستان‌های این منطقه جاذبه تجاری به لحاظ انجام خرید در کنار مرز را نیز دارند.

وی افزود: یکی از جاذبه‌های دیگر شهرستان‌های این منطقه غذاهای محلی است که امروزه به عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی گردشگری، همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

بالایی تصریح کرد: در فصل بهار تنوع گیاهی در شهرستان‌های منطقه اورامانات بسیار است و پخت غذای محلی با این گیاهان به یکی از جاذبه‌های این شهرستان‌ها تبدیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: در همین راستا از امروز (16 اردیبهشت ماه) اولین جشنواره "غذا و گیاهان بهاری" در مجتمع ستاره اورامان 
شهرستان روانسر آغاز به کار می‌کند.

بالایی تصریح کرد: این جشنواره تا 22 اردیبهشت ماه ادامه داشته و در 35 غرفه، غذاهای محلی با استفاده از گیاهان بهاری در آن عرضه می‌شود.

وی افزود: در کنار عرضه غذا، غرفه‌های صنایع دستی و برنامه‌های آیینی و فرهنگی نیز در این جشنواره برگزار می شود.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار