امام جمعه قصرشیرین با اشاره به حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو گفت: حضور حماسی مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور عامل موثر در تقویت نظام اسلامی است.
کد خبر: ۴۱۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 05 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین اظهارداشت: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر افزایش روزافزون اقتدار کشورمان در عرصه داخلی و بین المللی، باعث حفظ دین می شود. 

وی با اشاره به این فرمایش رسول اکرم حضرت محمد (ص) که می فرماید 'آن کسی که صبح کند و به امور مسلمانان اهمیت ندهد مسلمان نیست'، بیان کرد: معتقدیم دین ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ما است و از این رو ما باید در امور اجتماعی و سیاسی حضور فعالی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات یک کار سیاسی و عبادی است و شرکت در این رویداد سیاسی و مهم کشور باید به قصد قربت و رضای خدا و به دور از هوا و هوس انجام شود. 

امام جمعه موقت قصرشیرین افزود: پشتیبانی همیشگی ملت ایران از انقلاب اسلامی ایران باعث شده همواره در عرصه بین المللی با اقتدار باشیم. 

حجت الاسلام شامحمدی اضافه کرد که مردم باید انتخابی اصلح داشته باشند و به کسی رای بدهند که رفع مشکل مردم دغدغه اصلی آن باشد.

وی ادامه داد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که برای نیازهای منطقه ای و بین المللی مدیریت صحیح داشته باشد. 

وی ایمان ، تقوا ، توان مضاعف ، فداکاری ، امانتداری و عشق به مردم و انقلاب را لازمه یک نامزد انتخاباتی دانست و گفت: مردم باید با سرلوحه قراردادن این امور از بین نامزدهای انتخاباتی فردی اصلح و شایسته را انتخاب کنند تا وظیفه مدیریت اجرایی کشور به خوبی انجام دهد.

امام جمعه موقت قصرشیرین خاطرنشان کرد: فردی که بری مدیریت اجرایی کشور انتخاب می شود باید علاوه بر داشتن روحیه خدمتگزاری، مدیر و مدبر، پاسخگوی رفع مشکلات مردم، ساده زیست و کاردان باشد. 

حجت الاسلام شامحمدی با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع ) و فرارسیدن روز جوان، گفت: رفع مشکل و ایجاد اشتغال برای قشر جوان جامعه باید از رویکردهای اصلی دولتمردان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار