رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تا‌کنون نتیجه اعتراض به هیچ یک از داوطلبان پیامک نشده است، گفت: هفدهم اردیبهشت‌ماه اعتراض داوطلبان رد‌صلاحیت شده به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اعلام می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 02 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسن سلیمانی، اظهار داشت: هفدهم اردیبهشت‌ماه زمان اعلام نتایج اعتراض داوطلبان رد‌صلاحیت شده به فرمانداری‌ها و بخشداری‌هااست و تا‌کنون نتیجه اعتراض به هیچ یک از داوطلبان پیامک نشده است.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه آگهی اسامی نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه توسط فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها منتشر می‌شود، گفت: هیأت اجرایی حتی یک‌نفر را بدون مستندات قانونی ردصلاحیت نکرده است.

وی با بیان اینکه نامزدهای تایید صلاحیت شده شهر و روستا می‌توانند از 21 اردیبهشت‌ماه فعالیت تبلیغاتی خود را شروع کنند، افزود: دیوارنویسی، راه‌اندازی کاروان تبلیغات، استفاده از بلندگوهای سیار خارج از ستاد انتخابی ممنوع و جرم محسوب می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: هر کاندیدایی در هر زمانی خارج از ضابطه و قانون اقداماتی را انجام دهد مطمئن باشد در موقع زمانی خاص قانون مشمول رسیدگی و بازدادن جرایم نامزد موردنظر خواهد بود.

ا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار