مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:بسیاری از اماکن و مجموعه های ورزشی این شهرستانشرایط مناسبی ندارند و به صورت اورژانسی باید مرمت و بازسازی شوند.
کد خبر: ۴۱۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ 30 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه در سفر به شهرستان هرسین ودیدار با فرماندار این شهرستان با اشاره به مشکلات اماکن ورزشی شهرستان گفت:همه باید کمک کنیم تا این شرایط بهبود یابد تا علاقه مندان در شرایط بهتری از مجموعه ها استفاده کنند. 

حسینی ادامه داد:اداره کل ورزش و جوانان وظیفه آماده کردن این شرایط دارد اما در این راستا نیاز است از سوی فرمانداری شهرستان و سایر دستگاهها حمایت های ویژه ای صورت گیرد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین آمار پایین میزان استفاده از اماکن ورزشی را یک مشکل جدی خواند و خواستار بررسی این موضوع شد. حسینی در 
خصوص موضوع جوانان نیز گفت:باید مسیر دریافت مجوز سازمان مردم نهاد در شهرستانها هموارتر گردد. 

وی خاطر نشان کرد :دستکاه ورزش و جوانان تکالیف قانونی در حوزه جوانان دارد و تلاش میکنیم به بهترین نحو در این راستا به وظایف خود عمل کنیم. همچنین در این دیدار امیر شاه آبادی فرماندار هرسین نیز گفت:یکی از وظایف همه ما تزریق فضای شادابی و نشاط در جامعه است. 

وی گفت:از مهمترین راههای ایجاد فضای شادابی و نشاط در سطح جامعه توسعه ورزش است. شاه آبادی افزود:خوشبختانه از نظر سرانه فضای ورزشی شهرستان هرسین میانگین بالایی دارد، اما از نظر نگهداری متاسفانه با مشکلات جدی مواجه هستیم.

 فرماندار شهرستان هرسین در ادامه گفت:یکی از نیازهای اساسی فعلی هرسین،راه اندازی استخر سرپوشیده است و فرمانداری قطعا به ورزش و جوانان کمک خواهد کرد استخر موجود تا قبل فصل تابستان راه اندازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار