معاون سياسي و امنيتي استانداري گفت: برگزاري انتخاباتي قانونمند و سالم اولويت اول ما در برگزاري انتخابات در 29 ارديبهشت است.
کد خبر: ۴۱۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 30 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ يوسف شاه حسيني در جلسه هماهنگي كه با حضور روساي ستادهاي انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري در سالن جلسات استانداري برگزار شد، افزود: تمامي 6 نامزد رياست جمهوري از نيروهاي انقلاب اسلامي هستند و براي مجموعه اجرايي استان چيزي جز برگزاري انتخاباتي باشكوه و قانونمند مهمتر نيست.

وي با اشاره به لزوم ايجاد شور و نشاط در مردم و تقدير از تلاش ها و زحمات روساي ستادها در استان اظهار داشت: تلاش خود را براي رعايت قانون و بيطرفي كامل در انتخابات بكار گرفته ايم و از همه انتظار داريم كه براي حفظ وحدت و پرهيز از هر اقدامي كه خدشه به اتحاد مردم وارد مي كند نهايت اهتمام خود را بكار گيرند تا شاهد حضور گسترده و حداكثري مردم در انتخابات باشيم.

وي همچنين ضمن دعوت از روساي ستاد انتخابات نامزدهاي دوازدهمين دوره رياست جمهوري به رعايت قانون گفت: رعايت قانون و الزامات مربوط به تبليغات انتخاباتي و بيطرفي كامل مجريان و رعايت عدالت براي تمامي ستاد ها از راهبردهاي اساسي ما در برگزاري انتخابات است.

وي با اشاره به اهميت برگزاري انتخابات در جمهوري اسلامي ايران بيان داشت: هدف همه مسئولان و مجريان برگزاري انتخاباتي شكوهمند و قانوني است و همه بايد از انجام هر گونه اقدامي كه به حضور حداكثري مردم خدشه وارد مي كند،  جلوگيري كنند.

در اين جلسه روساي ستادهاي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در استان به ارائه نكته نظرات خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار