جهانگیر کریمی در گفتگو با تابناک:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه؛با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف پاسخ گوی ندای مظلومان سراسر جهان است، گفت: سپاه پاسداران حافظ دستاوردهای نظام و ارزش های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۱۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 30 April 2017
 جهانگیر کریمی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: انقلاب اسلامی باتوجه به شاخص های ایثار،‌ شهادت طلبی و... با تاسی از قیام امام حسین ( ع) پیروز شد، که تاسیس سپاه، روز پاسدار ( سوم شعبان) ، سالروز تشکیل نیروهای پنج گانه به دستور امام در شهریورماه در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در تقویم ثبت شده، است.

وی گفت: مهمترین رویدادهای مرتبط با سپاه پاسداران  سوم شعبان است ، که با توجه به شاخص های گفته شده که امام حسین ( ع) و یارانش برای آن به شهادت رسیدند به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است ، و در دوران دفاع مقدس پاسداران انقلاب اسلامی ارزش های اسلامی و انقلابی را با مجاهدت و شهادت طلبی به منصه ی ظهور رساندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه بابیان اینکه سپاه پاسداران به تناسب تهدیدات دشمنان برای مقابله با آن تحرک و توانایی قدرتمندی دارند و هرگونه اقدام آنان را پاسخ دندان شکن می دهند، افزود: دفاع از انقلاب در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فضای مجازی مشهود است در زمینه ی فضای مجازی باتشکیل قرار گاه های بصیرت، توسعه ی فضای سایبری، مجازی و  افسران جنگ نرم در این عرصه، گمنام درحال مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه سپاه حافظ ارزش های اسلامی و دستاوردهای نظام است، خاطرنشان کرد: سپاه بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی در اقصی نقاط کشور و سراسر جهان است، که با تشکیل گروه های جهادی به رفع محرومیت زدایی در سراسر کشور پرداخته است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران نیز در خارج از مرزها  جمهوری اسلامی،  یاور مظلومان بوده  که همواره در حال مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم است، و در طول انقلاب اسلامی به شکل های مختلفی نقش پیش برندگی در مبارزه با عوامل  ضد انقلاب، دفاع از کشور در دوران دفاع مقدس و نیز در دوره ای پس از آن داشته است، که در دفاع از انقلاب دارای کارنامه ی درخشان و عملکرد آن مورد رضایت فرماندهی کل قوا، است.

سرهنگ  کریمی دفاع از انقلاب و ارز شهای اسلامی را تنها دفاع از آب و خاک ندانست و متذکر شد: بلکه دفاع از انقلاب باید در خارج از مرزها و در سطح جهان باشد که در جبهه ی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی باید در آنسوی مرزها با دشمنان مبارزه کند  که اکنون دراین زمینه شناخت شیوه ی مبارزه با  دشمن تقویت شده و در فضای مجازی به طور جد به مقابله با 
حیله های دشمنان برای از بین بردن ارزش ها و آرمان های انقلاب  پرداخته است.

وی در پایان به پاسداران جوان توصیه کرد:جوانانی که وارد شغل پاسداری می شوندافتخارکنند که این راه پر افتخار را انتخاب کرده اند چراکه آنان برای خدمت و انجام تکلیف خویش برای حفظ دستاوردهای انقلاب امام خمینی ( ره ) و رهبری آمده اندو با وجود موانع سر راه با تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، تکلیف خود را انجام دهند که  آینده ی روشن و تابناک برای هم وطنان پیش رو است.
گفتگو حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار