فرمانده انتظامی استان گفت: سارق تحت تعقیب با 151 فقره سابقه کیفری در چندین استان کشور، توسط پلیس شهرستان کرمانشاه دستگیر شد.
کد خبر: ۴۱۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 30 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" بیان کرد: فردی که چندی پیش به جرم سرقت و زورگیری در چندین استان کشور تحت تعقیب بود، توسط عوامل انتظامی شهرستان پاوه شناسایی و به دستور مقامات قضائی پایتخت دستگیر شد.
وی افزود: متهم پس از انتقال به شعبه 4 بازپرسی ناحیه 34 تهران به کمک اقوامش اقدام به فرار کرد که در این تعقیب و گریز برادر متهم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و متهم نیز متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس کرمانشاه مشخص شد که متهم وارد محدوده این شهرستان شده است، لذا دستگیری وی در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

سردار امان اللهی تصریح کرد: در این راستا اکیپی ویژه از مأموران کار آزموده یگان امداد و همچنین اکیپی از مأموران انتظامی برون شهری این شهرستان، برای دستگیری وی وارد عمل شدند و در نهایت متهم را در حوالی پاسگاه ماهی دشت دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شد، افزود: این سارق حرفه ای 151 فقره سابقه ارتکاب جرم را در پرونده کیفری خود به ثبت رسانده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: از تمام توان خود به منظور دستگیری و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی استفاده خواهیم کرد تا فضای امنی را برای شهروندان فراهم کنیم.#
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار