رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمانشاه گفت: قالیباف و رئیسی به طور جدی وارد عرصه انتخابات شد‌ه‌اند و برنامه‌ای مبنی بر کنار کشیدن یکی از این دو کاندیدا نیست.
کد خبر: ۴۱۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 30 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، جعفر دارابی در نشست ستاد قالیباف در استان کرمانشاه، حضور گسترده مردم در انتخابات را موجب حفظ‌، اقتدار نظام، رونق اقتصادی، پیشرف کشور و ناامیدی دشمنان اسلام دانست و اظهار داشت: شرکت باشکوه در انتخابات نخستین توصیه به هواداران محمد‌باقر قالیباف است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمانشاه قالیباف را فردی تحول‌گرا توصیف کرد و گفت: قالیباف با مدیریت جهادی وارد عرصه انتخابات شده و می‌خواهد تحولی جدی در سطح کشور را رقم بزند.

وی به 12 سال خدمت قالیباف در تهران اشاره و بیان کرد: قالیباف کارنامه درخشانی از خدمت در شهرداری پایتخت و هنگام تصدی ماموریت در پلیس برجای گذاشته است.

دارابی با بیان اینکه نخستین سفر تبلیغاتی قالیباف به استان کرمانشاه بوده است، اضافه کرد: کرمانشاه نخستین استانی است که پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهور به مشکلات آن از جمله بیکاری رسیدگی می‌کند.

وی به تهیه سند راهبردی استان کرمانشاه در 400 صفحه اشاره کرد و افزود: بر مبنای سند راهبردی مشکلات استان کرمانشاه در اولویت قرار دارد.

این مسؤول با اشاره به فعال بودن ستاد قالیباف در شهرستان‌های کرمانشاه و اسلام‌آباد‌غرب، اضافه کرد: قالیباف دیر به عرصه انتخابات وارد شد به همین دلیل در بسیاری شهرها ستاد انتخاباتی دایر نشده است و مردم به صورت خودجوش برای این نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری به فعالیت و تبلیغ می‌پردازند.

دارابی با بیان اینکه وعده‌های قالیباف شعار نیست، خاطرنشان کرد: بنر و پوستر نداریم، چرا که هزینه کردن برای این‌ کار را اسراف می‌دانیم.

وی با بیان اینکه قالیباف و رئیسی به طور جدی وارد عرصه انتخابات شد‌ه‌اند، گفت: برنامه‌ای مبنی بر کنار کشیدن یکی از این دو کاندیدا نیست.

ا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار