استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ابهامات مالیاتی پیش روی اجرای پروژه پالایشگاه اناهیتا ایجاد شده است، گفت: به دنبال ادغام شهرکت صنعتی زاگرس و پالایشگاه آناهیتا به منطور ایجاد منطقه ویژه اقتصادی زاگرس هستیم.
کد خبر: ۴۱۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 30 April 2017
به گزارشخبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر اسد الله رازانی در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، 
اظهارداشت: پیش از این تصور بر این بود که این پالایشگاه تا ۱۰ سال از معافیت مالیاتی برخوردار است اما پس از اینکه به مرحله اجرا رسید مشخص شد که این شهرک به دلیل اینکه در دل شهرک صنعتی فعالیت نمی کند از معافیت مالیاتی برخوردار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه برای برطرف کردن این ابهام می توان شهرک صعتی زاگرس و پالایشگاه اناهیتا را ادغام کرد، افزود: پیشنهاد تبدیل شهرک صنعتی زاگرس و پالایشگاه را دادیم تا به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شود.

استاندار كرمانشاه گفت: در صورت تبدیل شدن پالایشگاه اناهیتا و شهرک صنعتی زاگرس به منطقه ویژه اقتصادی زاگرس، این منطقه تا ۱۵ سال از معافیت مالیاتی برخورد می شود.

دكتر رازانی در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با تامین گاز صنایع استان در فصل سرما گفت: پیگیر موضوع گازرسانی به صنایع در فصل سرما هستیم تا گاز واحدهای صنعتی در زمستان ۹۶ با مشکل روبه رو نشود.

وی  در رابطه اختلافات شرکت های خصوصی و بخش دولتی در زمینه پرداخت بدهی های شرکت گاز، عنوان کرد: در برخی از این موارد شرکت های خصوصی به دلیل حفظ سرمایه بدهی های شرکت گاز را پرداخت نمی کنند، مقصر اصلی در قطعی گاز واحدها هستند.

استاندار کرمانشاه در رابطه با بدهی شرکت های خصوصی اظهارداشت: شرکت گاز واحدهایی که بدهی های آنها به حد قطعی گاز مصرفی انها می رسید پیش از اقدام برای قطعیاستانداری را نیز در جریان قرار دهند.

وي همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود بر ضرورت ایجاد درمانگاه و مراکز درمانی در شهرک های صنعتی تاکید کرد و از مدیران دانشگاه علوم پزشکی خواست به این موضوع 
رسیدگی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار