عضو هیات رئیسه تشکل زیست محیطی "پیام آوران اردیبهشت کرمانشاه" با بیان اینکه 40 میلیون ایرانی اکنون از شبکه‌های مجازی مانند "تلگرام" استفاده می‌کنند، گفت: دوران اینکه برای چاپ پوستر تبلیغاتی کاندیداها درختان را قطع کنیم به سر رسیده است.
کد خبر: ۴۱۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 29 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،زهرا سادات میرمعینی ، با اشاره به نزدیک شدن ایام تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، اظهار کرد: هر دوره شاهدیم کاندیداها برای معرفی خود به مردم از پوستر و بنر استفاده می‌کنند و تمام سطح شهر با پوستر و بنر پوشانده می‌شود.

وی با بیان اینکه برای چاپ این پوسترهای کاغذی تعداد زیادی درخت قطع می‌شود تا کاغذ به دست بیاید، افزود: این درختان در شرایطی قطع می‌شوند که ما با مشکلاتی مانند پدیده گرد و غبار، آلودگی هوا و ... مواجهیم و به پوشش گیاهی نیاز داریم.

این فعال محیط زیست افزود: از سوی دیگر در این ایام چاپ بنرهای بزرگ پلاستیکی را داریم که این بنرها مدت زیادی در طبیعت می‌مانند و از بین نمی‌روند و حتی قابل بازیافت هم نیستند.

میرمعینی معتقد است، در دنیای امروز استفاده از مدیا و تبلیغات در فضای رسانه، رادیو، تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی جای خود را باز کرده و کاندیداها نیز باید به این سمت حرکت کنند.

وی با اشاره به استفاده نزدیک به 40 میلیون ایرانی از تلگرام، خاطرنشان کرد: اکنون تقریبا در اکثر خانه ها تلگرام وجود دارد که اطلاع رسانی از طریق آن هم هزینه کمتری دارد و هم اثرگذاری بیشتری.

عضو هیات رئیسه تشکل پیام آوران اردیبهشت کرمانشاه تاکید کرد: ممکن است برخی از مردم در این ایام بیرون نروند و پوسترها را نبینند، اما می‌توانند در فضاهای مجازی در چند ثانیه کاندیداها را بشناسند.

میرمعینی گفت: پیگیریم که بتوانیم با کاندیداها صحبت کنیم و از آنها تعهد بگیریم که استفاده کمتری از کاغذ و پوستر داشته باشند و در درجه اول حامی محیط زیست باشند و سپس نماینده مردم شوند. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار