فرمانده انتظامی استان گفت: تقویت روحیه ورزشکاری در بین کارکنان ناجا، اقتدار در انجام وظایف و الگوبرداری سایرین را به دنبال دارد، لذا اجرای برنامه های ورزشی، یکی از اهداف جدایی ناپذیر نیروی انتظام بخش کشور محسوب می شود.
کد خبر: ۴۱۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 29 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در حاشیه برگزاری همایش پیاده روی کارکنان انتظامی استان ، اظهار کرد: از آنجایی که سلامت جسم و روان ارتباط عمیقی با یکدیگر دارند، اختلال در سلامت هر یک از اینها، سلامت دیگری را به خطر میندازد.
وی افزود: امروزه متأسفانه به نظر می رسد سبک زندگی مردم به ویژه در شهرهای بزرگ و صنعتی آنها را از نیازهای طبیعی خود دور کرده است و در نتیجه زمینه را برای ابتلا به بیماری های مختلفی آماده کرده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: شرکت منظم افراد در فعالیت های بدنی و ورزشی ضمن پیشگیری از ابتلا به بیماری های جسمی و روحی، شرایط مناسبی را برای افزایش کیفیت زندگی انسان ها فراهم می کند.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه آمادگی جسمانی و معنوی کارکنان انتظامی، رمز موفقیت در اجرای مأموریت ها است، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس با توجه به نوع مأموریتی که بر عهده آنان گذاشته می شود، باید از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار باشند.

وی گفت: تقویت روحیه ورزشکاری در بین کارکنان ناجا، اقتدار در انجام وظایف و الگوبرداری سایرین را به دنبال دارد، لذا اجرای برنامه های ورزشی، یکی از اهداف جدایی ناپذیر نیروی انتظام بخش کشور محسوب می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: با توجه به ضرورت این مهم در راستای کیفی سازی اقدامات نیروی انتظامی، همایش پیاده روی کارکنان پلیس به مناسبت هفته سلامت در تنگه کنشت کرمانشاه برگزار و به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار