رئیس دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه به تحصیل 18 هزار دانشجو در این مرکز آموزش اشاره کرد و گفت: برای نخستین‌بار در دانشگاه‌های آزاد و دولتی کشور سه آزمون استاندارد EPT،‌TOLIMO و IELTS همزمان در این واحد آموزشی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 29 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،نوذر قنبری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بحث اقتصاد دانش‌بنیان است، اظهار داشت: دانشگاه آزاد در راستای فاصله گرفتن از شهریه بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تاکید دارد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه با اشاره به اینکه در سال گذشته 14 درصد از بودجه دانشگاه متکی بر مباحث غیرشهریه‌ای بوده است، گفت: با راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناوری مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی کشاورزی، مرکز تحقیقات روانشناسی کاربردی و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان، 19 درصد در برنامه سال‌جاری گنجانده شده تا از اتکا به درآمد شهریه فاصله بگیریم.

وی با بیان اینکه 18 هزار دانشجو در مقاطع و رشته‌های مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: یک جهش خوبی در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی در راستای اقتصاد دانش‌بنیان در این دانشگاه در سال‌جاری اتفاق افتاده است.

قنبری با اشاره به نامگذاری سال96«اقتصاد مقامتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری، افزود: دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه با اتکا به اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه تحصیلات تکمیلی گام موثری را برای تحقق شعار سال‌جاری برمی‌دارد.

این مسؤول از اضافه شدن سه رشته جدید پزشکی، داندان‌پزشکی و داروسازی به رشته‌های تحصیلی این دانشگاه خبر داد و یادآور شد: برای نخستین‌بار در دانشگاه‌های آزاد و دولتی کشور سه آزمون استاندارد EPT،‌TOLIMO و IELTS همزمان در این واحد آموزشی برگزار می‌شود.

قنبری برگزاری آزمون‌های ای.اس، تولیمو و ای.‌پی.‌تی را افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه دانست و گفت: آزمون ای.اس در راستای اعزام دانشجویان برای ادامه تحصیل به خارج از کشور، آزمون تولیمو مختص دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و آزاد قبل از دفاع در دوره تحصیلی در مقطع دکترا و آزمون ای.‌پی.‌تی مختص دانشجویان دکترا دانشگاه آزاد قبل 
از امتحان جامع است که از این به بعد در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار