معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: افرادی که تا پایان سال ۹۶، هشت سال غیبت سربازی داشته باشند می‌توانند براساس مقررات، نسبت به پرداخت جریمه به صورت قسطی یا نقدی اقدام کنند.
کد خبر: ۴۱۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 29 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ،هوشنگ زندی، با اشاره به ممنوعیت به‌کارگیری مشمولان غایب در بخش‌های دولتی، خصوصی و اصناف، اظهار داشت: کار‌‌‌‌‌فرمایان در صورت به‌کارگیری مشمولان طرح غیبت نظام وظیفه براساس قانون با آن‌ها برخورد جدی می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه‌ با بیان اینکه 15 اردیبهشت‌ماه آغاز پیش ثبت‌نام طرح جریمه غیبت سربازی، گفت: افرادی که تا پایان سال ۹۶، هشت سال غیبت سربازی داشته باشند می‌توانند براساس مقررات، نسبت به پرداخت جریمه به صورت قسطی یا نقدی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه مشمولان مشغول خدمت و سربازفراری‌ها می‌توانند از قانون جریمه مشمولان غایب استفاده کنند، تصریح کرد: سربازان فراری که از آخرین تاریخ فرار از خدمت آنان بیش از هشت سال نگذشته باشد در صورت اشتغال و یا عدم اشتغال به خدمت، غیبت آنان از زمان ورود به غیبت تا پایان سال ۹۵ محاسبه می‌شود و چنانچه از زمان ورود به غیبت آنان تا پایان سال ۹۵ بیش از هشت سال بوده، در شمول معافیت قرار می‌گیرند.

زندی به فراخوان متولدین ۷۸ برای تعیین تکلیف خدمت سربازی اشاره و بیان کرد: متولدین سال 78 نیز تا پایان سال فرصت یک ساله دارند که دفترچه آماده به خدمت خود را دریافت کنند و تا زمانی که 18 سال آن‌ها تمام می‌شود وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار