حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت : همه ی ما از اندیشه ها ، توانایی و علم و آگاهی معلم بهره برده ایم و قدردان و سپاسگزار تلاش های دست اندرکاران امر آموزش هستیم.
کد خبر: ۴۱۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 29 April 2017
حسین ویسمرادی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: ضمن گرامی داشت هفته معلم،  اخلاص و تدین در معلمان جامعه موج می زند و این قشر از جامعه در تربیت نسلی آگاه و فهیم رسالتی خطیر و سنگین بر عهده دارند.

وی گفت: معلمان کم حاشیه ترین قشر در جامعه هستند که با وجود مشکلات عدیده هموراه دلسوز و خدمتگزار هستند و برای مسیری که در پیش گرفته اند تمام تلاش و توان خود را به کار می گیرند.

فرماندار شهرستان روانسر در ادامه با گرامیداشت روز کار و کارگر افزود: کارگران نقش اصلی را در چرخه اقتصادی و تولید کشور بر عهده دارند.

ویسمردای به انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات مسیر پیشرفت و آینده کشور را ترسیم می کند و بايد مشاركت مردم در آن پرشور باشد تا بخشی از خواسته ها و مطالبات مردم تحقق پیدا کند .

او افزود: با برگزاری انتخابات برای آینده تمام جمعیت کشور تصمیم گیری می شود و حضور و مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: بهترین عرصه برای بیان آزادی در هر کشوری برگزاری انتخابات است و اینکه مردم برای تعیین سرنوشت خود تصمیم گیری می کنند.

فرماندار روانسر ادامه داد: همه تلاش ها و امکانات و تمهیدات لازم بکار گرفته شده تا انتخاباتی سالم ، قانونمند و عادلانه در روانسر برگزار شود و شاهد حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت باشیم.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار