رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افزایش دشمنی ها با ملت ایران، گفت: نباید بعد از این همه سال مقاومت، دچار خواب غفلت شویم و این حق شهدای ما نیست.
کد خبر: ۴۱۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 28 April 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا  سردار  غیب پرور در مراسم بزرگداشت شهدای عملیات بازی دراز به مظلومیت اهل بیت و امام حسین(ع) در حادثه کربلا اشاره کرد و افزود: 
داغی که مظلومیت اهل بیت (ع) بر دل اسلام و مسلمین نهادند هرگز التیام نمی یابد.

وی به انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: خوشبختانه بعد از قرن ها مردی از تبار اهل بیت(ع) قیام کرد و این بار مردمی در کنار او بودند که او را تنها نگذاشتند و با فدا کردن جان خود او را همراهی کردند.

غیب پرور تصریح کرد: آن زمان که منافقین کوردل خط ترور را در کشور رقم زدند مردم ایستادگی کردند و بعد از آن در هشت سال جنگ تحمیلی مردم مقاومت کردند و هرگز تسلیم 
نشدند.

وی با بیان اینکه دشمن به نقاط مختلف کشور تعدی کرد، گفت: مردم به پهنای کشوری مانند ایران مقاومت کردند و در 1300 کیلومتر مرز مشترک جنگیدند و تسلیم نشدند و مردمان 
مرزنشین از جمله مردم کرمانشاه در این بین ایثار بیشتری داشتند.

این مسئول افزود: مردم هشت سال جان دادند و خون دادند به عشق اهل بیت (ع) و هیچ وصیت نامه  شهدا را پیدا نمی کنیم که در آن سفارش به اسلام و انقلاب و ولایت و امام(ره) نشده باشد و این پاسخ مشترک همه شهدا برای بیان هدفشان از این ایستادگی هشت ساله است.

وی افزود: امام(ره) همواره با بصیرت صحبت می کردند و زمانی که گفتند مردم ایران از مردم زمان پیامبر(ص) و امیرالمومنین (ع) بالاترند، کلامی جز حقیقت بیان نکردند.

غیب پرور افزود: هنوز هم زمانه تغییر نکرده و مردم ما همان مردم هستند و جوانانی که عازم هشت سال دفاع مقدس شدند هم اکنون در کسوت مدافع حرم طوفان به پا کرده اند.

وی افزود: همه شهرها جوانانشان را راهی دفاع از حرم می کنند و از همه شهرهای ایران شهید مدافع حرم داریم و زمان تشییع پیکر مطهر این شهدا مردم قدردان سنگ تمام می گذارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خط شهادت به برکت خون امام حسین(ع) ادامه دارد، گفت: همین موجب شده که مقام معظم رهبری عنوان کردند که آینده را روشن می بینند و قطعا این نظر ایشان به خاطر عملکرد مسئولین نیست و رهبر به مردم و جوانانی چشم دارند که عاشقانه پای اسلام و انقلاب ایستاده اند.

غیب پرور با بیان اینکه دشمنی ها نسبت به ایران ده ها برابر شده، گفت: اگر آن زمان تنها در جبهه نظامی می جنگیدیم، امروز دشمن در تمامی جبهه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با ما در حال مبارزه است، اما خوشبختانه همپای این موضوع مقاومت مردم و بصیرت جوان های ما بیشتر شده است.

غیب پرور "بازی دراز" را نماد و سمبلی از ایثارگری های یک ملت مظلوم دانست و عنوان کرد: دفاع در این مناطق بسیار دشوار بود و امنیت امروز کشور را قطعا مدیون این ایثارگری ها 
هستیم.

وی افزود: هیچ جای جهان مردمی را پیدا نخواهید کرد که اهل ایستادگی و مقاومت نباشند و در آرامش باشند و قطعا هرجا که ایستادگی باشد، برکت و آرامش خدا را شاهد خواهیم بود.
غیب پرور با بیان اینکه جهاد اکبر قدرت "نه" گفتن به دشمن است، گفت: جهاد کبیر یعنی اینکه مقابل دشمن بایستیم و غفلت نکنیم.

وی افزود: انقلاب ما آرمانی دارد و آن زمینه سازی برای ظهور منجی است و در همین راستا امام (ره) فرمودند: "ما در انتظار رویت خورشید هستیم".

وی افزود: کدام طلوع خورشید است که قبل از آن فجر صادق رخ ندهد و قطعا انقلاب اسلامی ایران همان فجر صادق است و هم اکنون ما در بین الطلوعین قرار داریم و مبادا در این زمان 
دچار غفلت شویم و خوابمان ببرد.

وی افزود: در کلام امیر المومنين (ع) است که می فرمایند: "ملتی که خوابش ببرد با لگد دشمن بیدار می شود" و باید هوشیار باشیم که دچار این خواب غفلت نشویم .

وی افزود: دشمنی های آمریکا نه تنها کم نشده، بلکه چند ده برابر هم شده است و اگر غفلت کنیم و خوابمان ببرد اغیار برما چیره می شوند و این حق شهدای ما نیست و باید ایستادگی کنیم و این ایستادگی هزینه دارد و باید از خداوند بخواهیم به ماکمک کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار