زهرا شیرودی در گفتگو با تابناک:
خواهر شهید شیرودی گفت: پیروی از شهدا در گرو انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا است،ومردم برای رقم زدن سرنوشت کشور باید با شناختن کامل از فرد که تابع امر مقام معظم رهبری و ادامه دهنده ی راه شهدا باشد، رای دهند.
کد خبر: ۴۱۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 28 April 2017
زهرا شیرودی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: مردم اگر نشناخته و بدون آگاهی به کسی رای دهندبه معنای عقب نشینی از اسلام و ارزش های انقلاب است، چراکه شهید شیرودی همواره خواهان این بود که شرایط جمهوری اسلامی به گونه ای باشد که افراد نمونه سرکار باشند.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی مسئولان باید به راهی که شهدا رفته اند توجه کنند، چرا که مسئولیت آنان گذرا بوده و بایدمراقب باشند که در پیشگاه شهدا شرمنده نباشند و ما باید از شهدا درس گرفته و راه آنان را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اعتقاد راسخ شهید به مسئله ی حجاب بانوان، خاطرنشان کرد: شهید معتقد بود وقتی ما در جبهه علیه دشمن می جنگیم نباید در شهرهای دیگر شاهد بی حجابی و عدم توجه به ارزش های اسلامی و انقلابی باشیم، بلکه جنگ فقط باید در جبهه باشد و به مسئله ی حجاب بانوان تاکید داشت.

زهرا شیرودی ادامه داد: شهید فقط خاطره و یادگاری نیست بلکه باید دختران شهدا مانند حضرت رقیه (س) نمونه و ادامه دهنده ی راه پدران خود  باشند،و من به بانوان نصیحت می کنم که برای زنده نگه داشتن راه شهدا به حجاب خود توجه کنند، و بدانیم که آنان برای چه چیزی به شهادت رسیده اند.

ایشان تصریح کرد: امسال دومین سالی است که برای سخنرانی به اینجا ( محل شهادت شهید شیرودی در روستای زرین جوب از توابع شهرستان سرپل ذهاب ) می آیم، و با توجه به اینکه خودم نیز زمان جنگ تحمیلی در جبهه بوده ام علاوه براینکه خواهر شهید می باشم، این مقامی است که خداوند به من داده است و تاکید دارم که مردم به کسی رای دهند که حافظ منافع اسلام و ادامه دهنده راه شهدا باشد.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار