رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش :
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:ولایتمداری و تلاش برای حفظ و اعتلای کشور درس دیگری است که شهدا به ما آموخته اند،و ما در هر زمانی باید از آن استفاده کنیم و وظیفه ی ما در برابر شهدا حفظ فرهنگ شهادت طلبی است.
کد خبر: ۴۱۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 28 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،حجت الاسلام  سید محمد علی آل هاشم  در مراسم یادواره شهید شیرودی که در یادمان محل شهادت آن شهید والامقام  در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد،افزود: شهادت مقام و منزلتی است که حضرت علی ( ع) آن را پایان دادن به حلول زندگی در کمال آزادی و هوشیاری برای رسیدن به هدف والاتر و بهتر از زندگی طبیعی دنیا می داند.

وی خاطر نشان کرد:در واقع شهادت عبارت از سوختن و شعله ور شدن در آتش عشق الهی برای ایجاد حکومت اسلامی در جهان که اگر علاقه ی جوانان به شهادت برگفته ازمکتب عاشورا نبود امروز چیزی از اسلام برای ما باقی نمی ماند که به برکت دین و عاشورا همه ی نعمت ها نصیب ما شده است.

آل هاشم تصریح کرد: کسی که در دوران معاصر این فرهنگ ( شهادت طلبی ) را زنده و زمینه ی فرهنگ ترویج دین را بنیان نهاد املام خمینی بود که با رهبری بی بدیل خود در شکل دهی حرکت اسلامی، اسلام ناب را در دوران حاضر زنده کردوآموزه های ناب اسلام را بازخوانی و باز یابی کرد ویکی از آموزه ها * شهادت * است که  جوانان عارفانه آنرا آموختند و عاشقانه جان خود رافدا کردند که دردو بر شیرودی و شیرودی ها  در راه دین و ملت جان خویش را فدا کردند.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:در زمانی که دشمنان به کشور حمله کردند و هستی ملت را مورد تخت وتاز خود قرار دادنداین شهدا بودندکه مردانه ایستادند و با خون خود نهال اسلام و انقلاب را آبیاری کردندو زمانی که نظام و مردم به وجود آن ها نیاز داشت با عشق و آگاهی در این مسیر حرکت و جان خود را در راه اهداف و آرمان های متعالی اسلام و کشور عاشقانه فدا کردند.

ایشان افزودند: امروز در سایه فداکاری ها و ایثارگری های شهیدان که تصویر آنان زینت بخش مجلس کنونی ( یادواره ی شهید شیرودی و شهدای بازی دراز ) است در ادامه ی خط امام خمینی در طول سال های اخیر با رهبری حکیمانه ی رهبری ولی امر مسلمین جهان، موقعیت کشورمان تثبیت، تحکیم و اعتلا یافته است. و سیاست های دشمنان در منطقه با ناکامی و شکست روبرو بوده است.
 آل هاشم ابراز داشت:عزتی که امروز نصیب  کشورما است مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است و درس عملی را شهدا در مقابل دشمنان به ملت ایران آموختند و ایستادگی را درربرابر دشمنان به ملت ایران آموختندو حرکت در مسیر عزت و اعتلای کشور را باید باز هم از شهدابیاموزیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت:امروز مردم اینجا ( محل شهادت شهید شیرودی روستا زرین جوب ) اینجا جمع شده اند که از شهدا قدردانی کنندو ما وظیفه داریم که فرهنگ شهادت طلبی را در جامعه نهادینه کنیم چرا که فرهنگ دفاع مقدس مانند دژی است که قابل فتح و تسخیر نیست، که این فرهنگ از برکت خون شهدا است که به ما رسیده و ما را از گزند دشمنان حفظ کرده والبته دشمنان برای کمرنگ کردن آن از همه ی امکانات برای نابودی فرهنگ مقاومت تلاش می کنندو برای حفظ آن ژباید تلاش بیشتری کنیم.

مسئولان وظیفه ی بیشتری برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل امروز دارندو هر ملتی با خلق دستاوردهای عظیم تاریخ خود را می سازنندو در بین کشورهای دیگر شناخته می شود.همه ی مردم شیرودی رابا همه ی ویژگی هایی که داشت، با شجاعتش می شناسندو دارای شخصیتی متین و قاطع بود که در کردستان با قاطعیت با عوامل ضد انقلاب مبارزه کرد و در آزاد سازی شهر پاوه تلاش و مجاهدت فراوانی کرد.

آخرین عملیات شهید شیرودی در این منطقه ( شهرستان سرپل ذهاب ) صورت گرفت و دشمن امکانات فراوانی را در نظر گرفته بود که شکست خورد و شیرودی کسی است که رهبری درباره ی وی گفته اند او تنها کسی است که من در نماز به او اقتدا کرده ام و صاحب نظران نظامی جهان از او به عنوان نامدارترین خلبان در جهان یاد می کنند.

جنگ دشمنان با ملت و انقلاب اسلامی به پایان نرسیده است و اکنون در قالب جنگ نرم مبارزه می کنندو با پیروی از خط رهبری و حفظ وحدت ما درجنگ سخت ( دفاع مقدس) پیروز شدیم که وجود این دو عنصر برای پیروزی درجنگ نرم لازم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار