سرپرست پایگاه هوانیروزاستان کرمانشاه گفت:دشمنان می خواهندبا بهره گیری از تجهیزات خود ارزش دینی و اخلاقی جوانان کشور را تخریب کنند.
کد خبر: ۴۱۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 27 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ،یادواره شهید شیرودی عصر امروز پنجشنبه در محل یادمان شهید شیرودی شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور مسئولین کشوری و لشکری، نمایندگان مجلس، آحاد مختلف مردم و همچنین حضور چشمگیر کاروان‌های راهیان نور برگزار شد.
 
سرهنگ عزت الله زندیه افزود:دشمنان با ترویج فحشا سعی در تخریب شخیصت های بزرگ  و جوانان را دارند که هیچوقت موفق نخواهند شد.

وی خاطر نشان کرد:در مراسم امروز ( یادواره شهید شیرودی در روستای زرین جوب) نشان دادیم  راه شهیدان این عملیات و ۴۸ هزار شهید گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران را ادامه مید هیم .

سرپرست پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه، با بیان اینکه دشمن سعی در ضربه‌زدن به اعتقادات جوانان کشور را دارد، بر معرفی قهرمانان ارزشی به عنوان الگوی جامعه تاکید کرد.
.
سرهنگ زندیه تصریح کرد:. یکی از موثرترین روش‌های مقابله با تهاجم فرهنگی و ترویج ارزش‌های اسلامی را بزرگداشت یاد و خاطره‌ افرادی است که دارای ارزش‌های پیشرو بوده و می‌توانندبرای دیگران الگو باشند.

ایشان افزودند: با معرفی قهرمانان واقعی ارزش‌ها، می‌توان آنها را به عنوان الگوی مردم قرار داد تا عموم جامعه ترغیب شوند و سبک زندگی خود را با آن تطبیق دهندو در همین راستا، پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه سعی کرده برگزاری مراسم یادبود شهید بزرگوار سرلشکر شیرودی را در سال‌های ۹۴ و ۹۵ را با حمایت بیدریغ و مخلصانه امیر آریانفر، فرمانده غرب ارتش، بکارگیری پتانسیل‌های زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب و با هدف هم‌افزایی توانمندی‌ها و البته با مدیریت و مدبرانه ایشان برگزار کند.

سرهنگ زندیه تاکید کرد: پایگاه هوانیروز کرمانشاه سعی کرده در حد توان مراسمی در شان و جایگاه شهید بزرگوار شیرودی و ۴۶ هزار شهید گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار کند که امیدواریم مورد قبول حق تعالی قرار گیرد.

وی در پایان از زحمات تمامی کسانی که در برگزاری هر باشکوهتر این مراسم همکاری کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار