فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش گفت: تاریخ جمهوری اسلامی پر از صحنه های پر افتخار است که شهدای ما در آن نقش آفرینی کرده اند.
کد خبر: ۴۱۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ 27 April 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک امیر فرهاد آریانفر در مراسم یادواره شهید شیرودی که در یادمان محل شهادت آن شهید والامقام  در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شددر جمع خبرنگاران افزود:عملیات غرور آفرین بازی دراز 89 شهیدو 485جانباز از جمع نیروهای مسلح نقش آفرینی نموده وارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهاجم نیروهای هوایی و کماندویی دشمن شجاعانه از کشور دفاع کردند.

وی خاطر نشان کرد:.زمانی که  به شهید شیرودی درجه تشویق در عملیات کردستان اعطا کردنددر نامه ای اوج  عشق و اعتقاد راسخ خود به دین و امام، رابه مسئولان زیربط ابلاغ  و گفت که به دستور رهبر و برای احیا دین به جنگ آمده و درجه ی تشویقی راقبول نکرد و او در این نامه خود اوج اعتقاد راسخ و خاشعانه ولایتمداری خود را انعکاس داد.

آریانفر تصریح کرد:امادر واپسین آخرین روزهای عملیات شجاعانه در مقابل دشمن ، پیامی  دریافت شد که شهرستان سرپل ذهاب در حال سقوط است و از پرسنل هوانیروز  برای مقابله در برابر دشمنان تقاضای کمک کردند که شهید شیرودی پیش قدم شده و پنج تانک دشمن رامنهدم کرد .

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش ابراز داشت: شهید شیرودی پس از بازگشت به پادگان ابوذر  گفت پنج تانک را منهدم کردم و به امپریالیسم جهانی بگویید که عداوتی را که به دشمن بعثی داده اید با آن نابود می کنیم.

آریانفر تاکید کرد:ما امروز در اینجا ( یادمان شهید شیرودی ، بازی دراز) گرد آمده ایم تا اعتقاد راسخی را که  شهدا به دین و انقلاب داشته اند مانیز داشته باشیم و در مقابل هر گونه تجاوز دشمن مثل شهید شیرودی بایستیم و از کشور دفاع کرده و با صهیونیسم و آمریکا مبازه کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار