مصطفی بابا ملکی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه با وجود گسترش انجام فعالیت ورزش های همگانی در پارک های سطح شهر، افزود: مردم از فعالیت ورزش صبحگاهی استقبال خوبی دارند.
کد خبر: ۴۱۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 27 April 2017
 مصطفی بابا ملکی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشراه، اظهارداشت:  امسال برای تشویق افراد به ورزش،  در همه ی رده های  سنی با دستگاه های مرتبط همکاری لازم را خواهیم داشت.
 
وی به تجلیل از بانوان و روسایی که با اداره تربیت بدنی در جهت تشویق افراد به ورزش و  توسعه ی ورزش در سطح شهرستان کرمانشاه، همکاری مدونی داشته اند، اشاره کردو گفت: در سالجاری نیز برنامه های مختلفی را برای تشویق مردم به ورزش در دستور کار داریم.

 رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان کرمانشاه اظهارداشت: همه ی افراد باید در زندگی روزمره ی خود، ورزش را به عنوان یک نیاز، احساس کنند چرا که ورزش  در کنار رژیم تغذیه ی مناسب، ضامن سلامتی افراد است.

 او ادامه داد: در طول سال های گذشته برنامه های متنوعی را برای تشویق مردم به ورزش از جمله * ورزش همگانی* داشته ایم که در مناسبت های مختلف، همایش های پیاده روی خانوادگی برگزار کرده که مورد استقبال خانواده بوده است.

 بابا ملکی تصریح کرد: از جمله اقدامات موثر ما روی آوردن مردم به ورزش همگانی است، اما با گسترش آن باید تجهیزات ورزشی  بیشتری را  نیز دراختیار آنان قراردهیم.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار