شهردار کرمانشاه گفت: مدیریت در شهر نیازمند نگاه علمی و بهره گیری از تخصص در حوزه های مختلف است .
کد خبر: ۴۱۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 27 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی شهرداری  کرمانشاه ، مهندس آرش رضایی در این نشست که در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی برگزار شد ، به نقش مهم دانشگاه در کمک به حوزه های مختلف مدیریت شهری تاکید  و خاطر نشان ساخت : مدیریت شهری به طور حتم  نیازمند نگاه علمی  و بهره گیری  از تخصص در حوزه  های کاری مختلف است، وی حل مشکلات  شهر به کمک پژوهش های کاربردی در عرصه های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی را از اولویت های مدیریت شهری دانست  و خاطر نشان ساخت : حوزه دانشگاهی ظرفیت ارائه مدل و الگو جهت حل معضلات مختلف شهری را دارد و این کار باید به سرعت مناسبی  عملیاتی و اجرایی شود.

شهردار کرمانشاه  با اشاره به تفاهم منعقد شده  با دانشگاه رازی  اقدام اجرایی در این حوزه را منا سب ارزیابی کرد و افزود :برگزاری همایش علمی کرمانشاه و زندگی شهری که به 
همت  دانشکده  علوم اجتماعی  دانشگاه رازی برنامه ریزی شده اولین نمود این همکاری است که در سه حوزه تعاملات اجتماعی ، دیپلماسی  شهری و فضای اجتماعی در حال پذیرش  مقالات علمی از پژوهشگران سراسر کشور است .

وی حمایت از پایان نامه های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را از دیگر برنامه های مشترک دانشگاه و شهرداری دانست و گفت : در این راستا اولویت ها در حوزه های مختلف تعیین شده و ان شاء الله  در آینده ای نزدیک فرآیند اجرایی آن به دانشگاه ابلاغ خواهد شد .

رضایی همچنین خواستار اهتمام هرچه بیشتر اعضای محترم هیئت  علمی دانشگاه درخصوص پروژه های مرتبط با حوزه های شهری شد .

فرهنگ شهروندی حوزه دیگری بود که شهردار کرمانشاه در این جلسه  مورد تاکید  قرارداد و خواستار کمک  دانشگاه به ترسیم نقشه راه و برنامه عملیاتی  در جهت ارتقاء آن در شهر 
کرمانشاه شد .

در این جلسه دکتر دانش نیا رئیس دانشکده  علوم اجتماعی دانشگاه رازی نیز با تاکید بر نگاه حوزه و دانشگاه  استان در کمک به حل مشکلات  شهر عنوان داشت : وجود  باور اجتماعی و فرهنگی در مدیریت شهری از وجوه تمایز در دوره فعلی  است و ما نیز  آماده تعامل هر چه بیشتر دراین زمینه هستیم .

 وی بر لزوم نقش آفرینی دانشگاه در پروژه CDSکرمانشاه  تاکید کرد و گفت : حضور اساتید  مطرح دانشگاه رازی به غنی شدن  این طرح کمک خواهد کرد .

در این نشست  که برخی از مدیران شهرداری و مدیران گروههای مختلف علمی دانشکده  علوم اجتماعی نیز حضور داشتند بر استمرار برگزاری این جلسات تاکید شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار