فرماندار سنقروکلیایی گفت: دانش آموختگان دانشگاهها که درقالب تشکیل شرکت تعاونی بخواهند از ظرفیتهای موجود درسد جامیشان برای تولید و اشتغال فعالیت نمایند حمایت خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۱۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 27 April 2017
به گزارش خبرنگار تابناک،یاورمحمدی در جلسه ساماندهی امور جوانان سنقرو کلیایی استفاده مناسب از ظرفیتهای موجود در شهرستان برای تولید و اشتغال را ضروری دانست و گفت: اختصاص سهمیه مناسب  ازآب سد جامیشان به بخش صنعت و عبور خط گاز قوی جنوب به شمال در این شهرستان و سایر ظرفیتهای کشاورزی، احداث باغ، گردشگری و شیلات در سد جامیشان از زیر ساخت هایی است که برای اجرای طرحهای بزرگ و کوچک اشتغالزایی در این شهرستان فراهم شده است.

وی ایجاد فضای نقد و گفتگو و اجتناب از فضای تهمت و دروغ، افزایش تولید همراه با دانش بالا با برگزاری نشست ها و گفتگوها و تقویت یکدیگررا لازمه تحقق شعاراقتصاد مقاومتی دانست.

فرماندار سنقرو کلیایی از تشکیل خانه گروههای مردم نهاد در شهرستان خبر داد و گفت: برای این منظور و مقابله با آسیبهای اجتماعی، اعتبار اختصاص داده شده که به دستگاههای مرتبط با فعالیت تشکل ها پرداخت خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه به پارک علم و فن آوری شهرستان ماموریت داده شده نسبت به اطلاع رسانی شیوه های نوین کسب و کار، طرحهای قابل اجرا و فرایند آن را اطلاع رسانی نماید گفت: جوانان برای کسب آمادگی بیشتر به پارک علم و فن آوری مراجعه نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار