دبیرعلمی همایش سیمای امام رضا(ع) در فرهنگ عامه، گفت: کسب رتبه دوم استان و انتخاب کتاب رضوی کرمانشاه از بین ۳۲۰ اثری در سال گذشته نشان از روند رو به رشد همایش های علمی پژوهشی امام رضا(ع) در استان دارد.
کد خبر: ۴۱۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 27 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، اولین جلسه هماهنگی اتاق فکر همایش سیمای امام رضا(ع) در فرهنگ عامه درسال جدیددر سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

دکتر خلیل بیگ زاده دبیرعلمی همایش سیمای امام رضا(ع) در فرهنگ عامه، به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های انجام شده پیرامون همایش های علمی پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در ادبیات کرمانشاه از سال های قبل و روند روبه رشدی این برنامه ها و همایش ها از سال 86 تا کنون پرداخت.

وی گفت: با اتفاق آراء اتاق فکر موضوع جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در کرمانشاه به فرهنگ عامه اختصاص یافت.

دبیرعلمی همایش سیمای امام رضا(ع) در فرهنگ عامه، تاکید کرد: اساس کار در چنین همایش هایی که در سطح بین المللی و کشوری است باید علمی باشد و همه با تمام وجود در این عرصه فعالیت کنند.

وی با اشاره به غنای بالای ادبیات آیینی در این استان، اظهار کرد: استان کرمانشاه در حوزه ادبیات آیینی در کشور حرف اول را می زند.

دکتر بیگ زاده، با اشاره به موفقیت های استان در جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، ابراز کرد: کسب رتبه دوم  استان و انتخاب کتاب رضوی کرمانشاه از بین 320 اثری که سال گذشته به جشنواره ارسال شده بود اتفاق ارزشمند ومبارکی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار