فرمانده انتظامی شهرستان گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کرمانشاه منجر به کشف 47 مورد سرقت و دستگیری 33 نفر سارق شد.
کد خبر: ۴۱۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 27 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با حضور عوامل انتظامی شهرستان کرمانشاه طی 72 ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای طرح مذکور 33 سارق دستگیر و 47 مورد سرقت نیز کشف شد، که از این آمار 9 مورد مربوط به سرقت اماکن، 10 مورد سرقت خودرو، 18 مورد قطعات خودرو و مابقی مربوط به سایر موارد سرقت بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مداوم در سطح شهرستان اجرا خواهد شد، گفت: از تمام توان خود به منظور کاهش آمار سرقت در سطح حوزه استحفاظی استفاده خواهیم کرد.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه آمار سرقت در ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است، عنوان کرد: به منظور کاهش آمار سرقت در سطح شهرستان کرمانشاه علاوه بر گشت های کلانتری ها، یگان امداد و مرکز فوریت های پلیسی 110، از نگهبانان محله و پلیس های افتخاری نیز استفاده شده است.

وی در پایان مردم را بهترین همراه پلیس دانست و از آنان خواست که موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان گذارند تا در کمترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار