مشاور عمرانی و مهندسی اتاق اصناف کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت شهرک صنفی اتومبیل کرمانشاه گفت: بطور جدی پیگیر ایجاد این شهرک هستیم.
کد خبر: ۴۱۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 26 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،فردین امیری ، اظهار کرد: هنوز هم پیگیر جدی ایجاد شهرک صنفی اتومبیل در کرمانشاه هستیم، اما این امر نیازمند موافقت‌نامه شرکت شهرک‌های صنعتی استان با کشور است، زیرا این شهرک قرار است در شهرک صنعتی ایجاد شود و باید موافقت شرکت شهرک‌های صنعتی کشور اخذ شود.

وی ادامه داد: به محض اینکه دستورالعمل از سوی شرکت شهرک‌ها صادر شود، می‌توان کار اجرایی را آغاز کرد.

مشاور عمرانی و مهندسی اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه شهرک صنفی اتومبیل در شهرک صنعتی زاگرس واقع در جاده بیستون احداث خواهد شد، وسعت زمینی که برای این منظور در نظر گرفته شده را نیز حدود 50 هکتار عنوان کرد.

امیری افزود: کار عمرانی این شهرک توسط شرکت پیمانکار و با نظارت اتاق اصناف انجام خواهد شد و هزینه را نیز خود اعضا می‌پردازند.

وی تاکید کرد: هنوز تعداد دقیق واحدهای صنفی که قرار است به این شهرک بروند مشخص نیست، اما احتمالا حدود 200 واحد خواهد بود.مشاور عمرانی و مهندسی اتاق اصناف کرمانشاه تاکید کرد: این واحدها آمادگی خود را برای جابجایی به داخل شهرک صنعتی اعلام کرده‌اند.

امیری با اشاره به اینکه در مرحله اول قرار است خودروهای سنگین به خارج از شهر و این شهرک منتقل شود، تصریح کرد: برنامه بعدی برای ساماندهی خودروهای سواری و سبک است که البته باید مکانی که برای آنها در نظر گرفته می‌شود به شهر نزدیک‌تر باشد.

وی اظهار کرد: اکنون برخی از شهرهای دیگر کشور از جمله همدان شهرک صنفی اتومبیل دارند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار