رئیس اداره اجراییات شهرداری کرمانشاه از جمع‌آوری جدی معتادان متجاهر از سطح شهر خبر داد و گفت: تلاش ما این است که مردم کرمانشاه دیگر معتادان متجاهر را در سطح شهر نبینند.
کد خبر: ۴۱۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 26 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علی ناصری ، از جمع‌آوری جدی معتادان متجاهر و کارتن‌خواب کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: از چندی قبل کار جمع‌آوری و ساماندهی این افراد آغاز شده و مردم می‌توانند کم شدن تعداد معتادان در سطح شهر را به خوبی احساس کنند.

وی با بیان اینکه این کار با دستور مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی، دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اداره اجرائیات انجام شده، افزود: معتادانی که جمع می‌شوند در مراکز مختلف نگهداری می‌شوند تا ترک کنند و بتوانند به زندگی عادی بازگردند.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه ادامه داد: تعدادی از این افراد به اردوگاه چشمه سفید می‌روند و برخی به سایر مراکز و صحبت‌هایی مطرح است که یک مکان دائمی برای 
ساماندهی معتادان داشته باشیم.

به گفته این مسئول، هم اکنون ساختمان جدید اردوگاه چشمه سفید نیز در دست اجرا است که در صورت تکمیل ظرفیت اردوگاه به بیش از 150 نفر خواهد رسید.

ناصری تاکید کرد: کار جمع‌آوری معتادان به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد و یک قاضی متخصص نیز به این منظور با ما همکاری می‌کند.

وی همچنین از ساماندهی جدی کودکان کار شهر کرمانشاه نیز یاد کرد و گفت: اکنون نیز کودکانی که به عنوان پاک کردن شیشه و یا فروش اجناس سر چهارراه‌ها فعالیت می‌کردند، کمتر دیده می‌شوند.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: این کودکان پس از جمع آوری تحویل بهزیستی می‌شوند و خود و خانواده آنها مورد حمایت قرار می‌گیرند.

ناصری در پایان با بیان اینکه ممکن است موارد انگشت شماری از کودکان کار و یا معتادان در سطح شهر دیده شوند، تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده این افراد با سامانه 137تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار