رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: رد صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستا باید کاملاً بر اساس موازین قانونی و به شکلی درست و منطقی صورت گرفته باشد زیرا افراد را نمی توان بدون استناد مشخص و قانونی رد صلاحیت کرد.
کد خبر: ۴۱۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 25 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک یه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ یوسف شاه حسینی ظهر امروز در یازدهمین نشست ستاد انتخابات استان که با حضور اعضای این ستاد و فرمانداران شهرستان های مختلف در استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: خوشبختانه روند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به خوبی در حال انجام است و مشکل خاصی در این زمینه گزارش نشده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون در مرحله دریافت شکایات نامزدهای رد صلاحیت شده شوراهای شهر و روستا هستیم که مرحله تا 6 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مرحله باید مراقبت کنیم که این رد صلاحیت ها کاملاً بر اساس موازین قانونی و به شکلی درست و منطقی صورت گرفته باشد زیرا افراد را نمی توان بدون استناد مشخص و قانونی رد صلاحیت کرد.

شاه حسینی خاطرنشان ساخت: در موضوع تایید صلاحیت های شوراها بدون توجه به گروه خاص سیاسی و یا قومیت خاصی، باید در راستای احقاق حقوق تک تک نامزدها تلاش کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار به آمار بالای تایید صلاحیت شده ها در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کمتر از 10 درصد داوطلبان شوراها توسط هیئت های اجرایی رد صلاحیت 
شده اند و 11 درصد نیز توسط هیئت های نظارت رد صلاحیت شده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: با توجه اعلام نهایی اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان در همان مدت
زمان 5 روز اولیه، نامزدهای این دوره از انتخابات فرصت بیشتری برای تبلیغات انتخابات در اختیار دارند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قانون توسط ستادهای انتخاباتی و طرفداران نامزدهای ریاست جمهوری اظهار داشت: باید روند تبلیغات ستادهای انتخاباتی کاملاً شفاف و در چهارچوب قانون 
باشد و با متخلفین به جدیت برخورد می شود.

در این نشست کمیته های مختلف ستاد انتخابات استان به ارایه گزارشی از کارها و فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلف کاری پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار