سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: قصد فروش این باشگاه را نداریم و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.
کد خبر: ۴۱۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 25 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،عبدالرضا سروندی، اظهار داشت: افشین حسنی‌، سرمربی تیم بعثت کرمانشاه قصد دارد در لیگ یک تیمداری کند و در خصوص خرید امتیاز یک تیم لیگ یکی با رئیس سازمان لیگ صحبت کرده که بهاروند نیز قول داده در این زمینه به حسنی کمک می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با بیان اینکه خبر فروش باشگاه بعثت صحت ندارد، تصریح کرد: خریدار برای تیم بعثت وجود دارد اما تا وقتی تکلیف خرید امتیاز یک تیم لیگ یکیمشخص نشود ما امتیاز تیم در لیگ دو را نمی‌فروشیم.

وی با اشاره به اینکه با برخی باشگاه‌ها وارد مذاکره شده‌اند، عنوان کرد: ما با برخی از باشگاه‌ها صحبت کرده‌ایم، اما آن‌ها اعلام کرده‌اند که تا پایان رقابت‌های لیگ یک باید منتظر باشیم و سپس پاسخ قطعی خود را اعلام می‌کنند.

سروندی در خصوص تسویه حساب با بازیکنان و کادر فنی تیم بعثت، گفت: من چیزی در این خصوص نشنیده‌ام و نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم، اما در این زمینه که با حسنی صحبت کردم که وی خبر فروش باشگاه را تکذیب کرد و گفت که می‌خواهد در لیگ یک تیمداری کند.

این مسؤول افزود: قرارداد برخی از بازیکنان یک ساله بود و بالتبع آن‌ها دیگر قراردادی با باشگاه ندارند و می‌توانند از تیم جدا شوند، اما قرارداد برخی دیگر از بازیکنان دو ساله است و امسال نیز در کنار تیم می‌مانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار