معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:نخستین کاروان زیارتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال ۹۶ به عتبات عالیات اعزام شد.
کد خبر: ۴۱۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 24 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی کمیته امداد، کامیار جمشیدی، با بیان اینکه این کاروان متشکل از ۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان است، گفت: زنان سرپرست خانوار موفق در امر تربیت فرزندان، مجریان طرح های اشتغال و مددجویان فعال در برنامه های فرهنگی این نهاد ساکن در مناطق محروم  و روستایی از گروه های هدف اعزامی به این سفر معنوی بوده اند.

وی خاطر نشان کرد:طرح شوق زیارت از طرح های مشارکتی کمیته امداد محسوب می شود که با هدف اعزام مددجویان زیارت اولی به اماکن زیارتی همچون عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم، جمکران و...اجرا می شود.


جمشیدی اظهار کرد: سفر این مددجویان به عتبات عالیات پنج روز به طول خواهد انجامید که طی این سفر مددجویان از بارگاه ملکوتی امام علی(ع) در نجف اشرف، بارگاه امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در کربلای معلی و بارگاه ملکوتی امامین عسگرین در کاظمین زیارت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه اعزام نخستین کاروان زیارتی مددجویان به عتبات عالیات بیش از ۳۲۰ میلیون ریال هزینه برای کمیته امداد در برداشته است، خاطرنشان کرد: این اعتبار با کمک خیران در طرح شوق زیارت تامین شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: طرح شوق زیارت از طرح های مشارکتی کمیته امداد محسوب می شود که با هدف اعزام مددجویان زیارت اولی به اماکن زیارتی همچون عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم، جمکران و...اجرا می شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه هدف از اعزام مددجویان به سفرهای معنوی ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ارائه آموزه های دینی به آنان است، تصریح کرد: ۴۷۰ مددجو نیز در سال ۹۵ به 
عتبات عالیات اعزام شده اند که امید است امسال با کمک خیران، مددجویان بیشتری به این سفر معنوی اعزام شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار