فرماندار کرمانشاه گفت: با برنامه ریزی های از پیش شده تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و حضور حداکثری مردم در 29 اردیبهشت در کرمانشاه مهیا شده است.
کد خبر: ۴۱۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 24 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، فضل الله رنجبردر جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه افزود:  2 هزار و657 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر 
و روستای کرمانشاه احراز صلاحیت شدند که در حوزه شهری و در شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، کوزران و هلشی از مجموع 395 نفری که ثبت نام کردند، صلاحیت 364 نفر در هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات تائید شدند.

وی خاطر نشان کرد:رد صلاحیت 31 نفر احراز شده که 27 نفر آن ها در حوزه شهر کرمانشاه و چهار نفر نیز در حوزه شهرهای ماهیدشت، کوزران و هلشی بودند می باشد.

رنجبر اظهار داشت: از مجموع 2 هزار و 356 نفری تعداد ثبت نام شدگان  شورای روستاهای بخش های تابعه شهرستان کرمانشاه تعداد  2 هزار و 293 نفر تائیدصلاحیت شد 63نفر صلاحیت  آنها احراز نگردیداست.

به گفته این مسئول: افرادی که صلاحیت آن ها احراز نشده تا ششم اردیبهشت فرصت دارند اعتراض خود را کتبا اعلام کنند که داوطلبان شورای شهر باید به هیات نظارت بر انتخابات استان و داوطلبان شورای روستا نیز باید به هیات نظارت بر انتخابات شهرستان های تابعه خود مراجعه نمایند.

 فرماندار کرمانشاه ابراز داشت:کاندیداهای تائید صلاحیت شده مجاز هستند در مناطق هشت گانه شهر کرمانشاه دو ستاد انتخاباتی (یک ستاد خواهران و یک ستاد برادران) و در مجموع 16 ستاد داشته باشد.

رنجبر تاکید کرد: نصب بنر نامزدهای انتخابات نیز تنها در محل ستاد انتخاباتی این افراد امکان پذیر خواهد بود در غیر این صورت تخلف محسوب شده و جمع آوری خواهد شد در ضمن  تبلیغات نامزدها نیز از روز 21 اردیبهشت آغاز و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 28 همین ماه یعنی 24 ساعت قبل از آغاز انتخابات می تواند ادامه پیدا کند.

ایشان افزودند: انتخاب اصلح ترین نامزد از بین 6 کاندیدای حاضر می تواند کشور را هرچه بیشتر در مسیر توسعه و آبادانی و پیشرفت قرار دهد.

وی اظهار داشت: در طول چهار سال اخیر توسط دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی از لحاظ عمرانی و زیرساختی در کشور صورت گرفته و تنها در یک مورد بالغ بر 219 روستای بالای 20 خانوار در حوزه شهرستان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار و 138 روستا نیز در دست اجرا می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار