دبیر فدراسیون ناشنوایان کشور :
دبیر فدراسیون ناشنوایان کشور در مجمع انتخابات هیئت ناشنوایان استان کرمانشاه، گفت: در طول سال های گذشته هئیت ناشنوایان دارای6 رشته ی ورزشی بود، که اکنون 18رشته ی ورزشی در این هیئت فعال است.
کد خبر: ۴۱۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 24 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از، مهران تیشه گران پیش از ظهر امرور در جمع مجمع هیئت ناشنوایان استان، در سالن شهید هادیان مجموعه ی فرهنگی ورزشی آزادی، اظهارداشت: هیئت های ناشنوایان استان ها در انجام فعالیت رشته های ورزشی و حضور در مسابقات کشوری و بین المللی در رده های برتر ورزش معلولان کشور قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ناشنوایان در رشته ی فوتبال در سطح آسیا در مقام اول و جایگاه دوم جهانی را در رشته ی فوتسال دارند، خاطر نشان کرد: هیئت ناشنوایان باید از میان دانش آموزان استثنایی، افراد با استعداد را کشف کند، چرا که افرادی که در آموزش و پرورش استثنایی تحصیل می کنند پایه ی پرورش قهرمانان معلول در دست یابی  به مقام های ملی و بین المللی هستند.

دبیر فدراسیبون ناشنوایان کشور ادامه داد: هئیت استان کرمانشاه باید با اداره های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره)برای حمایت آنان  تعامل برقرار کند، کرمانشاه ظرفیت خو‌بی در بروز استعدادهای ورزش معولان دارد .

تیشه گر ان تصریح کرد: امیدواریم از میان شانزده نفر ورزشکار معلول استان، حداقل ده نفر از آنان در مسابقات ورزشی معلولان که ۲۸ تیرماه در ترکیه برگزار می شود، حضور یابند، و در سطح استان برای انجام فعالیت ورزشی به آنان سالن ورزشی داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار