در انتخابات مجمع هیئت ناشنوایان استان کرمانشاه هرمز نوروزی نژاد با کسب ۹ رای در برابر حامد دارابی ، به مدت چهار سال سکانداری هیئت ناشنوایان استان رابه دست گرفت.
کد خبر: ۴۱۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 24 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز با حضور اعضای مجمع و دبیر فداراسیون ناشنوایان کشور انتخابات برگزار و هرمز نوروزی فرد با کسب یک رای بیشتر از حامد دارابی،به مدت چهار سال رئیس هیئت ناشنوایان استان شد.

هرمز نوروزی نژاد پیش از برگزاری انتخابات مجمع در تشریح برنامه های خود گفت: باید به ناشنوایان همانند دیگر معلولان توجه شود، که در طول هشت سال  فعالیتم به عنوان معاون بهزیستی استان به مسئله ی مسکن، اشتغال و ازدواج آنان توجه کرده ام.

رئیس ،جدید هیئت ناشنوایان استان کرمانشاه با بیان اینکه موفق شدیم درسال ۹۱ رتبه اول تامین مسکن را برای معلولان در سطح کشور کسب کنیم ، خاطرنشان کرد: ناشنوایان نیز مانند سایر افراد معمولی ، افرادی با هوش وبا اراده هستند،چه بسا ارزش و قداست آنان بیشتر از کسانی است که اراده ندارند.

وی گفت: از جمله برنامه های من اخذ نظارت ورزشی از داروران، و جذب حامیان از لحاظ مادی و معنوی است، همچنین برگزاری مسابقات استانی برای حضور معلولان در مسابقات کشوری و بین المللی و کشف استعدادها و ارتقای سطح دانش مربیگری ناشنوایان جزو برنامه های من در طول این چهار سال خواهد بود.

نوورزی فرد با اشاره به همکاری با دستگاه های مرتبط مانند کمیته امداد امام خمینی،شهرداری ،‌اداره تربیت بدنی،افزود: باید برای انجام تمرینات به آنان تایم های رایگان اختصاص داده شود و برگزاری همایش، توجه به رشته های همگانی وامور رفاهی و معیشتی ناشنوایان قهرمان در دستور کارمن  قرار خواهد گرفت.

او در ادامه گفت: اشتغال ناشنوایان و اختصاص سه درصد از سهمیه در دستگاه های دولتی حق آنان بوده که برای ناشنوایان ورزشکار باید بانک اطلاعاتی تشکیل شود،


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار