نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ماموریت های مقابله ای و حتی اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی برای کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری مردم ودیگر نهادها قطعا نتیجه بهتری خواهد داشت.
کد خبر: ۴۱۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 23 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس آیت الله "امان نریمانی" ، اظهار کرد: دولت ها هرگز قادر نیستند مشکلات کلان کشور را حل کنند و حتماً نیازمند همکاری مردم هستند، لذا اگر مسئولان کشور سراغ مردم بروند و آنها را نسبت به مشکلات توجیه کنند، ماموریت های نیروی انتظامی نیز موفق تر خواهد بود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ماموریت های مقابله ای و حتی اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی برای کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری مردم  ودیگر نهادها قطعا نتیجه بهتری خواهد داشت.

آیت الله نریمانی با اشاره به اینکه بخشی از کار فرهنگی متوجه جامعه روحانیت است، گفت: بلندگوی دین و سخنگوی آداب و اخلاق  و احکام، روحانیون هستند، لذا باید در انتخاب روحانی دقت کرد و کسی پشت تریبون قرار گیرد که اطلاعات و آگاهی کافی و نیز تعهد و پایبندی به رسالتش را داشته باشد.

نماینده استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افزایش معضلات اجتماعی در کشور ، متذکر شد: تقریباً منشاء بسیاری از معضلات اجتماعی "بیکاری" است که اعتیاد، طلاق، سرقت، ناهنجاری ها و... را به همراه دارد، بر همین اساس باید در حوزه استغالزایی بیش از پیش تلاش شود.

آیت الله نریمانی در پایان یادآور شد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) طی سال های اخیر بر روی اقتصاد متمرکز شده اند، چراکه درد اصلی کشور است و اگر این مسئله زیربنایی برطرف نشود، اقدامات نیروی انتظامی و تریبون علمای صالح و موجه و عامل، اثرگذاری مطلوبی نخواهد گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار