پروانه صفری در گفتگو با تابناک:
مدیر روابط عمومی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی دو روز آینده کاهش دمای روزانه در بعضی ساعات رگبار باران همراه با وزش باد نسبتاً شدید و رعد و برق در سطح استان پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۴۱۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 22 April 2017
پروانه صفری در گفتگو با خبرنگار تابناک ،افزود، بر اساس آخرين تحلیل از داده هاي هواشناسي، طی امروز تا اواسط وقت فردا، افزایش نسبی دمای هوا و در بعضی ساعات (بخصوص در نواحی مرزی) وزش باد، مهمترین پدیده های جوی در سطح استان خواهند بود.
ویخاطر نشان کرد: از عصر فردا و طي روز دوشنبه، گذر موجی ناپايدار از جو منطقه، ضمن کاهش دماي روزانه، در بعضي ساعات سبب رگبار باران همراه با وزش باد نسبتاً شدید و رعدوبرق در سطح استان خواهد شد. 

صفری تصریح کرد:شرایط ناپایدار در روز دوشنبه و در نواحی شمال غرب استان نمود بیشتری داشته بارش ممکن است گاهی اوقات با رگبار پراکنده تگرگ نیز همراه گردد. لازم به ذكر است، امکان این که وزش باد، طی ساعاتی از مدت یاد شده هوای استان را بویژه در نواحی مرزی، نسبتاً غبارآلود نماید؛ چندان دور از انتظار نمی باشد.

مدیر روابط عمومی هواشناسی استان کرمانشاه تاکید کرد: به دنبال این شرایط، از روز سه شنبه تا روز پنجشنبه، پدیده قابل توجهی در سطح استان نخواهیم داشت؛ اما در روز جمعه، شرایط برای وقوع رگبارهای خفیف و پراکنده باران در سطح استان فراهم می شود.
گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار