رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه با اشاره به حمایت از مخترعان که اختراع آن‌ها در سطح تجاری‌سازی است، گفت: حمایت و هدایت استعدادهای برتر در سال جدید مهمترین برنامه بنیاد نخبگان استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۴۱۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 22 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،مریم اسلام‌پناه، اظهار داشت: برای حمایت و هدایت از استعداد‌های برتر در راستای تولید و اشتغال یک‌سری فعالیت‌های خاصی در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های خاص این بنیاد در راستای تحقق شعار سال«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، گفت: حمایت از مخترعان که اختراع آن‌ها در سطح تجاری‌سازی است از اولویت‌های کاری امسال این بنیاد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد کارگروه تخصصی در این زمینه و بازدید تخصصی از صاحبان ایده و مخترعان زیرپوشش بنیاد، افزود: یک‌سری کارگروه‌های تخصصی و آموزشی در مسائلی که تبدیل ایده به عمل وجود دارد تشکیل شده است.

اسلام‌پناه به اجرای اردوهای جهادی در بنیاد ملی نخبگان اشاره و بیان کرد: این اردوها با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی مناطق و با رویکرد اجرایی، فرهنگی، علمی و پژوهشی برگزار می‌شود.

این مسؤول با اشاره به طرح شهاب با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزی، تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌‌های طرح شهاب نحوه شناسایی استعدادهای برتر است به طوری که رقابت در شرایط عدالت تحصیلی مهمترین ویژگی برنامه ملی شهاب است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار