فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه مرزبانان را سفیران نظام جمهوری اسلام معرفی کرد و گفت: امنیت خوب و پایداری به همت نیروهای مسلح مستقر در مرزها در تمامی مرزهای این استان با کشور همسایه برقرار است.
کد خبر: ۴۱۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 20 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سردار لطفعلی با بیان اینکه چشم بیدار مرزبانان همواره نگهبان مرزهای کشور است، اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و امنیتی که داریم نشات گرفته از رشادت‌های آن‌هاست که در دفاع از آرمان‌های انقلاب دنیا را به حیرت وا داشتند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از برقراری امنیت خوب و پایداری به همت نیروهای مسلح در تمامی مرزهای این استان با کشور همسایه خبر داد و گفت: سربازان‌، مرزداران، سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح در تلاش هستند تا امنیت به نحو‌احسن در کشور و مرزها برقرار باشد.

وی مرزبانان را سفیران نظام جمهوری اسلامی معرفی و بیان کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی باید همواره دانش خود را به روز کنند تا بتوانند در مقابله با تهدیدات و آسیب‌ها احتمالی از 
سرحدات جمهوری اسلامی حراست کنند.

پاکباز با تاکید به مرزبانان در راستای فراگیری کسب دانش روز، یادآور شد: تامین امنیت مستلزم فراهم کردن زیرساخت‌ها مناسب است، ارائه آموزش‌های تخصصی کارآمدی می‌تواند در 
پیشبرد اهداف سازمانی بسیار موثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار